پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
امروز در بخشی از خبری که تسنیم راجع به جزییات طرح جدید فراجا برای مواجهه با پوشش نامتعارف زده بود، به دستورات روسای قوای مجریه و قضاییه در این رابطه هم اشاره کرده بود. برخی رسانه‌های دولتی در خبری اعلام کردند که دستور روسای قوه مجریه و قضاییه برای اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی از سوی فراجا صحت ندارد.حال آنکه صورت مسئله واضح است؛ سخنگوی فراجا رسماً مسئله‌ای را مطرح کرده و اگر نیاز به تکذیب دارد، باید مستقیماً درباره مطلب خود ایشان توضیح داده شود.

شعار سال: امروز در بخشی از خبری که تسنیم راجع به جزییات طرح جدید فراجا برای مواجهه با پوشش نامتعارف زده بود، به دستورات روسای قوای مجریه و قضاییه در این رابطه هم اشاره کرده بود.
رسانه‌های دولت سخنان سخنگوی فراجا را تکذیب کردند؟

این بند از گزارش بر مبنای اظهارات آشکار و همچنین تلفنی صریح برخی مقامات فراجا از جمله سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا نوشته شده بود و نکته پنهانی هم نبود.

جالب اینکه در کلیپ تصویری که امروز از آقای منتظرالمهدی منتشر شده نیز در همان ابتدا تصریح می‌کند که طرح پلیس در پی مطالبات مردمی و «تاکید روسای قوه مجریه و قوه قضائیه» انجام می‌شود؛ و جالب‌تر اینکه خود رسانه‌های دولت هم این کلیپ اقای منتظرالمهدی را با حفظ همین بخش (تاکید رییس‌جمهور) منتشر کرده بودند! و هنوز هم این ویدیو روی بعضی از این رسانه‌ها وجود دارد.

تعداد بازدید : 2


با این حال برخی افراد در دولت در تماسی با خبرگزاری با این بیان که دستوری از ناحیه رئیس‌جمهور نبوده درخواست کردند که در صورت امکان این بخش حذف شود.

پس از آن هم بعضی رسانه‌های دولت اعلام کردند که چنین موضوعی (دستور رئیس‌جمهور) وجود نداشته است و حذف آن بخش از مطلب را نشانه واقعی بودن خبر خود عنوان کردند.

حال آنکه صورت مسئله واضح است؛ سخنگوی فراجا رسماً مسئله‌ای را مطرح کرده و اگر نیاز به تکذیب دارد، باید مستقیماً درباره مطلب خود ایشان توضیح داده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۲۷۳۸۰، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین