پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شهروندان شتاب زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی زیاد لازم نیست پیش بینی شده در ایستگاه‌های مختلف زائران استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

شعارسال: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز چذابه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز توفیق رفیق شد تا در مرز چذابه و محل عبور زائران اباعبدالله الحسین (ع) حضور پیدا کنیم و از نزدیک پیشرفت کار‌ها را ببینیم.

مردم از شتابزدگی برای رسیدن به نقطه صفر مرزی خودداری کنند

وی ادامه داد: پیشرفتی که در مجموعه کار‌ها برای آماده سازی مسیری توام با آرامش و آسایش و ایمن بودن برای مردم انجام شده به همت همه دوستان در استانداری، شهرداری، ادارات خدماتی و همچنین مرزبانی و فرمانده انتظامی استان صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه در این مرز هم تعداد گیت‌های تردد زوار چند برابر شده یعنی سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود چند برابر شده که امیدواریم بتواند رضایت زوار و مردم عزیز را فراهم کند.

وی ادامه داد: شهروندان شتاب زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی زیاد لازم نیست پیش بینی شده در ایستگاه‌های مختلف زائران استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبر خوبی در رابطه با گذرنامه عادی داریم و آن اینکه دو سال تمدید شده است یعنی گذرنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ تاریخش به اتمام رسیده تمدید می‌شوند.

رادان افزود: در مجموع می‌توان گفت در هر دو مرز شلمچه و چذابه همه مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند خادمان خوبی برای زوار باشند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 506791، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین