پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
مهدی عبوری، صبح روز (۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲) طی مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری غدیر که از شرکت‌های مهم اقتصادی و چند رشته‌ای بورسی کشور است، منصوب و معارفه شد.

شعارسال: مهدی عبوری، صبح روز (۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲) طی مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری غدیر که از شرکت‌های مهم اقتصادی و چند رشته‌ای بورسی کشور است، منصوب و معارفه شد.

 پیش از این مازیار حسینی مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر بود.

انتصاب مهدی عبوری به مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر + سوابق

مجموعه سرمایه‌گذاری غدیر که افزون بر ۱۴۰ شرکت در حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی زیرمجموعه آن است بیش از ۱۶۵۰۰ نیروی انسانی در کل کشور دارد.

غدیر با بیش از ۳۰ سال سابقه و دارا بودن ۷ هلدینگ در زمینه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، فلزات و معدن، برق و انرژی، حمل و نقل، مالی، سیمان و ساختمان فعالیت می‌کند.

لازم به ذکر است عبوری دانش آموخته دکترای مدیریت است و آخرین سمت وی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و پیش از آن نیز معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی را عهده دار بوده است.

در دوره مدیرعاملی عبوری در شرکت بازآفرینی شهری ایران مهم‌ترین اتفاقات یک دهه گذشته در سکونت گاه‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان صورت پذیرفت.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صدای بورس، تاریخ انتشار: 13شهریور1402، کدخبر: 478448، www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین