پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۳۹۲۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تامین مسکن گویا در کشور عزیزما ایران، امری است که تماما برعهده شهروندان گذاشته شده است. این در حالی است که طبف نص صریح قانون اساسی، باید حوزه مورد حمایت دولت باشد ( حقوق اساسی شهروندان). در این بین شهرداری ها نقش و وظیفه بسیار خطیری دارند که احتمالا فراموش کرده اند و خود را به فعالیت های دارای اولویت پائین تر مشغول نموده اند. حقوق نمی دهیم که آقایان سلیقه محور و خدای ناکرده رانتی فعالیت کنند و به ریش مان بخندند. آقای شهردار ، دست به نقد لیست پنج برنامه در تامین مشکل مسکن در شهر تهران را بر اساس شدت تناسب رافع بودگی از چالش مسکن، بیان کن. گام دوم انقلاب ، جای تعارف نیست ، در صورت اهمال، قصور، تقصیر ، ترک فعل و اتهامات همانند ، قانونا ، شرعا و بشکل حرفه ای، حساب کشی می شوی اخوی. دست بجنبان آقای شهردار.

شعارسال: بررسی متوسط قیمت مسکن در ۲۲ منطقه تهران حاکی است، فاصله قیمت مسکن در شهر تهران از گران‌ترین تا ارزان‌ترین منطقه، بیش از متری ۱۱۶ میلیون تومان است.

اختلاف ۱۱۶ میلیون تومانی قیمت مسکن در ۲۲ منطقه تهران در پائیز ۱۴۰۲

در حالی که قیمت مسکن در منطقه ۱۸ تهران با متوسط قیمت ۴۱.۵ میلیون تومان ارزان‌ترین است که در منطقه ۱ تهران متوسط قیمت مسکن حدود متری ۱۵۸ میلیون تومان است.

در مناطق ۴، ۵ و ۶ به ترتیب متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی ۹۱ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان، ۹۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۱۰۹ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان بوده است. کل معاملات این ۳ منطقه نیز ۷۳۹ فقره بوده است.

متوسط قیمت مسکن در ۶ منطقه تهران زیر ۵۰ میلیون تومان بوده و کمترین متوسط قیمت با ۴۱ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان مربوط به منطقه ۱۸ است. بیشترین معامله مسکن طبق معمول مربوط به منطقه ۵ با ۳۹۰ فقره و کمترین معامله با ۴۵ فقره برای منطقه ۱۹ است.

اختلاف ۱۱۶ میلیون تومانی قیمت مسکن در ۲۲ منطقه تهران در پائیز ۱۴۰۲

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 30مهر1402، کدخبر: 675904، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین