پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
بهمن عبدالهی رئیس اتاق ایران با اتهاماتی روبرو و با قرار تامین بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران به زندان تهران بزرگ معرفی شده است. هرچند ابعاد و زوایای گوناگون این خبر هنوز از سوی مسئولان مربوطه روشن نشده اما برخی منابع از ایراد اتهامات علیه بهمن عبدالهی خبر می‌دهند.

شعارسال: بر اساس اعلام برخی منابع رسانه‌ای در فضای مجازی، رئیس اتاق تعاون ایران به دلیل برخی اتهامات وارده در بازداشتگاه به سر می‌برد.

بازداشت بهمن عبدالهی، رئیس اتاق تعاون ایران صحت دارد؟

هرچند ابعاد و زوایای گوناگون این خبر هنوز از سوی مسئولان مربوطه روشن نشده، اما برخی منابع از ایراد اتهامات علیه بهمن عبدالهی خبر می‌دهند.

دیروز عبدی مدیا در خبری فوری در شبکه ایکس نوشت: «بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران با اتهاماتی روبرو و با قرار تامین بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران به زندان تهران بزرگ معرفی شده است.»

گفتنی است اتاق تعاون ایران سال ۷۳ با هدف بهبود وضعیت تعاونی‌ها و به دنبال آن بهبود فضای کسب و کار شکل گرفت؛ که هر سال بعد از برگزاری انتخابات، اعضای هیأت مدیره این اتاق و رئیس آن انتخاب می‌شوند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: 22آبان1402، کدخبر: 609774، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین