پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
چندی پیش با انتشار نامه‌ مقیمی، رییس دانشگاه تهران به رییس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حذف و جمع‌آوریِ کافه‌های زیرمجموعه این دانشگاه ، انتقادات زیادی مطرح شد. اما حالا شاهد حاشیه های این نوع تصمیم گیری های هیجانی و بعضا غیرمنطقی و گاها ضد توسعه ملی هستیم. "کافه گدار" که در مهرماه تعطیل و تخلیه شده بود؛ در روزهای اخیر تبدیل به ستاد مسولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران شده است . ما ثبت کردیم که آیندگان نپرسند که چرا انتقاد نمی کردید؟ چرا سکوت محافظه کارانه داشتید؟ مقیمی دانشگاه تهران واقعا با کدام منطق و منظومه فکری می اندیشد برای ما جای سوالات وافر دارد. مثلا تو رئیس بزرگ ترین دانشگاه کشور هستی مرد. مرجعیت علمی و عقلانیت در تصمیم گیری هایت کجاست؟ توی دفترت قرار است برایت خم و راست شوند و آقای دکتر آقای دکتر کنند، این تعارفات در کف اجتماع دو ریال خریدار ندارد و مهم نوع و سطح عملکردت است.

شعارسال: پس از «تعطیلی» کامل تعدادی از کافه‌ها در محدوده اطراف پردیس دانشگاه تهران، "کافه گدار" که در مهرماه تعطیل و تخلیه شده بود؛ در روز‌های اخیر تبدیل به ستاد مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران شد.

تبدیل کافه گدار به ستاد مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران !+ عکس

علی مبینی‌دهکردی، مدیر شهر دانش دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران ۷ مهرماه «کافه‌ها» را متهم کرده بود که به «مراکزی برای شبکه‌سازی علیه امنیت ملی و جمهوری اسلامی»، تبدیل شده‌اند.

نیکا شاکرمی تا پیش اعتراضات سال گذشته در کافه گُدار، کار می‌کرد از جمله این کافه‌ها بود که تخلیه شده و در روز‌های گذشته تغییر کاربری داده است.

تبدیل کافه گدار به ستاد مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران !+ عکس

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 28آبان1402، کدخبر: 170111، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین