پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فرار مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند از پالایشگاه های وابسته به هلدینگ خلیج فارس به خارج از کشور ، جو التهابی شدیدی بر افکار عمومی و فعالان حوزه نفت و گاز کشور، ایجاد شد. شاید علت اصلی این التهاب ها را در ویژه بینی کارکنان فعال در بخش نفت و گاز توسط دولت ها باید جستجو کرد. ویژه بینی که وقتی با ویژه خواری و فساد و تامین سایه امن ناشی از فرار ، ترکیب شود، التهاب زا خواهد بود و باید به مردم حق داد. اما پیگیری ها نشان داد که محمود امین نژاد مدیرعامل پالایشگاه بید بلند خلیج فارس برای حضور در نمایشگاه اورآسیا عازم ترکیه شده و به زودی به تهران عزیمت خواهد کرد . ورای روایت محمود امین نژاد ، به کلیه مدیران نفتی و گازی کشور هشدار می دهیم که انتظار مردم از شما افزایش تعهدات حرفه ای تان است. چرا که نسبت به کلیت جامعه حقوق بگیر کشور(کارمند و کارگر)، در وضع نسبتا بهتری قرار دارید. خدای ناکرده خطای غیرقابل چشم پوشی از شما سر بزند ، چنان هجمه ای به شما می کنیم که بیننده و شنونده در قیاسی مع الفارق،به یاد کندن درب خیبر توسط علی بیفتد. برایتان آرزوی به روزی ، توفیق خدمت و عاقبت بخیری داریم.

شعارسال: خبر رسید که محمود امین نژاد هم پرنده شد و از لانه پرید؟! خبری که خیلی زود در فضای مجازی چرخید و شایعات و شائبه‌ها و سناریو سازی‌ها و بعضا تخریب‌ها را سبب گردید. التهاب و حاشیه این خبر، رسانه‌ها را هم درگیر نمود و پی جوی ماجرا شدیم. نتیجه، اما امیدبخش بود و آرام کننده. شرکت مدیرعامل در نمایشگاه اوراسیا در ترکیه و برنامه مشخص برای بازگشت به کشور.

محمود امین نژاد مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس کجاست؟ + روایت ها از فرار تا قرار؟

محمود امین نژاد در تماس تلفنی برقرار شده و در پاسخ به حواشی مطرح گردیده با قیدی تاکیدی عنوان نمود که، من سرباز این مملکت هستم و حتی اگر من را تکه تکه هم کنند کشورمان و ایران عزیزمان را رها نخواهیم کرد و خداوند عاقبت کسانی را که آبروی سربازان این کشور را بازیچه قرار می‌دهند ختم به خیر کند؛ انشاالله.

تعداد بازدید : 129

جای دارد این داستان را از منظر‌های دیگری هم نگریست. چرا این شایعات مطرح شده و منشا و اهداف آن چه بودند (سناریو‌های ساختگی بودن برای بهره برداری مدیریتی و سیاسی یا تحریب گری توسط دیگران)؟ علت توجه افکار عمومی و برخی از رسانه‌ها به این خبر چه می‌توانست باشد؟ تحلیل میدان نیرو و جایگاه محمود امین نژاد در صنعت نفت و گاز کجاست؟ مانور امنیتی و قضایی برای پیگیری راست بودگی احتمالی این شایعه به چه صورتی می‌توانست رقم بخورد؟ و ... به زودی تمرکزمان را روی پالایشگاه بیدبلند افزایش داده و انتظار همکاری متقابل از مدیران این پالایشگاه برای آرام سازی، آگاه سازی و جهت دهی سازنده به افکار عمومی را داریم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین