پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
سه انجمن اصلی مرتبط با بازار لوازم خانگی(تولید کنندگان لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، لوازم خانگی کوچک) در نامه‌ای به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پایین بودن ریسک عرضه کالای قاچاق در کشور گلایه کردند. نکته جالب اینجاست که شعار سال از یکطرف ، سال های سال است که نسبت به عملکرد سه گانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز-مرزبانی-گمرک هشدار می دهد و این سه نهاد را بنوعی به آبکش تشبیه کرده است . اما کو گوش شنوا. همچنین از طرف دیگر، انجمن های کارفرمایی که پسوند تولید کننده بر خود گذاشته اند ، بفرمایند که چند درصد قطعات را وارد نموده و مونتاژ می کنند و میزان احتمال ساخت داخل آن قطعه چقدر است؟ کار آنقدر به گند کشیده شده که برای پیدا کردن یک پیچ مولینکس ، باید ده روز دور تهران بگردید؟ بعد این آقایان اسم شان را می گذارند تولید کننده؟ نه اخوی ، اگر بدتان نیاید ما اسم شما را می گذاریم مونتاژ کاران کاسب . در هر حال اصل این نامه درست بوده و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، دارای کم کاری های مشهود قابل پیگیری قضایی است.

شعارسال: سه انجمن اصلی مرتبط با بازار لوازم خانگی در نامه‌ای به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پایین بودن ریسک عرضه کالای قاچاق در کشور گلایه کردند و خواستار جمع آوری مستمر کالای قاچاق از سطح بازار شدند تا صنعت لوازم خانگی بتواند به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

نامه انجمن های مرتبط با لوازم خانگی به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و اعتراض به عرضه گسترده کالای قاچاق در بازار کشور

نامه انجمن های مرتبط با لوازم خانگی به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و اعتراض به عرضه گسترده کالای قاچاق در بازار کشور

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سلام نو، تاریخ انتشار: 11بهمن1402، کدخبر: 55494276، www.salameno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین