پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
اطلاع کافی درخصوص مکان و زمان این کلیپ نداریم. هیچ رابطه و نسبتی هم با مالباخته وجود ندارد. اما شرایط روحی-روانی و شوک حادثه وارده بر فرد ،کاملا قابل درک است. تعرض به مال و جان و ناموس شهروندان موضوعی نیست که بتوان راحت از کنارش گذشت. شاید برای شما بدلیل حوزه حرفه ای، امری معمول قلمداد شود، ولی تن و بدن ما را لرزاند. انتظار می رود، اقتدار پلیس با دستگیری سارق به شهروندان نشان داده شود. اگر دستگیر شده است هم پیشنهاد می شود، اطلاع رسانی کنید.

شعارسال: درب بسته خودرو، شیشه بالا، محلی شلوغ هم تاثیری روی سرقت گوشی نداشت؟! اطلاع کافی درخصوص مکان و زمان این کلیپ نداریم. هیچ رابطه و نسبتی هم با مالباخته وجود ندارد. اما شرایط روحی-روانی و شوک حادثه وارده بر فرد، کاملا قابل درک است. تعرض به مال و جان و ناموس شهروندان موضوعی نیست که بتوان راحت از کنارش گذشت. شاید برای شما بدلیل حوزه حرفه ای، امری معمول قلمداد شود، ولی تن و بدن ما را لرزاند. انتظار می‌رود، اقتدار پلیس با دستگیری سارق به شهروندان نشان داده شود. اگر دستگیر شده است هم پیشنهاد می‌شود، اطلاع رسانی کنید.

تعداد بازدید : 3

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

پلیس آگاهی فراجا (Criminal Investigation Department of Police) از یگان‌های پلیس زیرمجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده که در زمینه شناخت و کشف جرایم، جمع‌آوری آثار و مدارک جرم، شناسایی و تعقیب مجرمین، بازرسی و تحقیق، دستگیری متهمین و مجرمین، همچنین ممانعت از فرار و اختفاء آن‌ها فعالیت می‌کند. پیشینه تأسیس پلیس آگاهی به سال ۱۲۹۱ هجری شمسی و شکل‌گیری اداره تأمینات نظمیه در اواخر دوران قاجار بازمی‌گردد. فرم کنونی پلیس آگاهی در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. هم‌اکنون سرتیپ محمد قنبری ریاست پلیس آگاهی را برعهده دارد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین