پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
پیش فروش خودروهای سهند و اطلس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ استارت خورد. خودروی اطلس و سهند جزو محصولات جدید خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند. فروش این ۲ خودرو در روزهای پایانی سال در حال انجام بود. با وجود این که به نظر می‌رسید ظرفیت فروش این خودروها تکمیل نشده بود اما به ناگهان نام این خودروها از سایت فروش اینترنتی سایپا حذف شد. سایپا تاکنون هیچ توضیحی در این خصوص ارایه نکرده است.

شعارسال: پیش فروش خودرو‌های سهند و اطلس در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ استارت خورد. خودروی اطلس و سهند جزو محصولات جدید خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند. فروش این ۲ خودرو در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ در حال انجام بود. با وجود این که به نظر می‌رسید ظرفیت فروش این خودرو‌ها تکمیل نشده بود، اما به ناگهان نام این خودرو‌ها از سایت فروش اینترنتی سایپا حذف شد.سایپا تاکنون هیچ توضیحی در این خصوص ارایه نکرده است.

توقف عجیب پیش فروش دو خودروی جدید؛ «اطلس» و «سهند» سایپا! +عکس

مبلغ پیش پرداخت برای خودروی اطلس ۱۹۹.۸ میلیون تومان و برای خودروی سهند ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود. هنوز مشخص نیست که علت توقف فروش این خودرو‌ها چیست. باید منتظر ماند و دید آیا سایپا برای این ماجرا توضیحی دارد. در ادامه شرایط فروش این خودرو‌ها که در تاریخ ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد آورده شده است.

0

0

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

سایپا سهند از موتور M۱۵ سایپا با قدرت ۹۰ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. این خودرو برای انتقال قدرت به محور جلو از توان جعبه‌دنده اتوماتیک تیپ ترونیک استفاده خواهد کرد؛ اما متأسفانه اطلاع چندانی رابطه با این جعبه‌دنده منتشر نشده و احتمالاً سیستمی مشابه با کوییک اتوماتیک در سایپا سهند به کار گرفته می‌شود و این دو خودرو از نظر جعبه‌دنده با یکدیگر یکسان خواهند بود! ظرفیت مخزن سوخت سهند ۴۱ لیتر بوده و با توجه به استاندارد یورو ۵، میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۷ لیتر اعلام شده است. این خودرو با وزن ۱۲۲۰ کیلوگرم تولید شده و مجهز به امکاناتی همچون سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، تهویه اتوماتیک، کیسه هوا سرنشینان جلو، سیستم مولتی مدیا و… است.

توقف عجیب پیش فروش دو خودروی جدید؛ «اطلس» و «سهند» سایپا! +مشخصات فنی و تصاویر دو خودرو

توقف عجیب پیش فروش دو خودروی جدید؛ «اطلس» و «سهند» سایپا! +مشخصات فنی و تصاویر دو خودرو

سایپا اطلس مجهز به موتور M۱۵ سایپا با حجم ۱.۵ لیتر و قدرت ۹۰ اسب بخار با گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر مجهز شده و با توجه به استاندارد یورو ۵ این خودرو، مصرف سوخت اطلس در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش ۷.۴۹ لیتر خواهد بود. اطلس به امکاناتی همچون دوربین دنده عقب، سنسور عقب، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، کیسه هوای سرنشینان جلو و… مجهز خواهد بود. قیمت و زمان عرضه سایپا اطلس به طور دقیق مشخص نشده؛ اما احتمالاً این خودرو از اوایل سال ۱۴۰۳ وارد بازار خواهد شد و با قیمت تقریبی ۲۳۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

توقف عجیب پیش فروش دو خودروی جدید؛ «اطلس» و «سهند» سایپا! +مشخصات فنی و تصاویر دو خودرو

توقف عجیب پیش فروش دو خودروی جدید؛ «اطلس» و «سهند» سایپا! +مشخصات فنی و تصاویر دو خودرو
 
تعداد بازدید : 9

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
0
0
خبر ده روز پیش رو با رنگ و لعاب به خورد خواننده می دید چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین