پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
عظیمی ایران خودرو از ضرورت ادامه تولید پارس می گوید. تقاضای انعطاف در قانون گذاری و استاندارد گرایی ها را دارد. برایش مهم نیست که یک نفر، ده نفر یا صدها نفر دیگر هم در طول شش ماه آتی بر اثر تصادف احتمالی بمیرند. او فقط می خواهد به اهداف ذهنی خودش برسد. برای اینکه متهم به تخریب احتمالی نشویم، تقاضا داریم گفتار آقای عظیمی به هز زبانی که شما دوست دارید در هر کشوری که شما می پسندید ، ترجمه شود و واکنش مردم آن کشور، مبنای برخورد با ایشان قرار گیرد. آقای علی آبادی ، با قید فوریت دستور به استعفای این والاحضرت بی اخلاق بدهید.

شعارسال: صوت افشا شده‌ای از علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو، زلزله هفت ریشتری در صنعت خودروسازی کشور ایجاد کرده است. مدیرعامل ایران‌خودرو خطاب به کریمی فیروزجایی، عضو هیات رئیسه مجلس می گوید که آقای کریمی، من مدیون شما هستم و خودم را مطیع محض شما می‌دانم. بگذارید پژو پارس ۶ ماه دیگر تولید شود وگرنه نمی‌توانم جواب مردمی که ثبت‌نام کرده‌اند را بدهم. ایران‌خودرو در فروش هر خودرو بین ۲۶ تا ۹۲ میلیون تومان ضرر می‌کند. اولویت ما افزایش کارگر و سه شیفت کردن تولید در بابل [حوزه انتخابیه کریمی فیروزجایی]است. صفر تا صد هزینه‌های باشگاه پینگ‌پنگ شهرستان شما (حوزه انتخابیه کریمی فیروزجایی) را ایران‌خودرو می‌دهد و به عهده ماست.

تعداد بازدید : 3


اما اوج بی اخلاقی و شقاوت در سخنان آقای علیمردان خان عظیمی آنجاست که از مرگ و میر شهروندان در اثر تصادف با خودرو‌های فاقد استاندارد صحبت می‌کند و مرگ یک نفر، ده نفر، صدنفر، برایش معنایی ندارد. از وزیر صمت با قید فوریت تقاضا می‌کنیم که زمینه استعفای جناب عظیمی را فراهم نموده و این مدیر بی اخلاق، کنار گذاشته شوند.

چه کار کرده ایم که حرمت مرگ انسان ها در دید خودروساز ریخته است + این صوت را برای مردم هر کشوری که دوست دارید ترجمه کنید و واکنش ها را ببینید

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1403، کدخبر: 4030222072، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین