پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد، شماره گذاری خودرو ایکس ۵۵ پرو (X ۵۵ PRO) در تمامی مراکز شماره و پلاک گذاری راهور کشور متوقف شده است. ضمن تشکر از سازمان استاندارد و پلیس راهنمایی و رانندگی بخاطر توجه داشت به برخی پیشنهادات ارایه شده ، به اطلاع کلیه خودرو سازان کشور ( تولیدی یا مونتاژی) می رساند که به زودی این همکاری جنبه نظام مند و فراگیر پیدا کرده و بهتر است تا قبل از اعلام و اعمال تا شش ماه آینده، بفکر استاندارد سازی خودرو باشند. مرکز تصادفات پلیس راهور هم تا شهریورماه به اتمام رسیده و مشفقانه عرض می کنیم که مطالبه گری رسانه ای- قانونی را اغاز می کنیم. پیشاپیش ، اطلاع داده و درخواست کرده ایم تا ان شاالله جای هیچ گونه گلایه برای خودروساز داخلی و مونتاژی ،وجود نداشته باشد.

شعارسال: سردار سیدتیمور حسینی پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در واکنش به اطلاعیه سازمان ملی استاندارد گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد ناشی از ضعف برخی قطعات این مدل از خودرو، شماره گذاری آن در تمامی مراکز پلیس راهور ممنوع شده است.

توقف شماره گذاری خودرو ایکس ۵۵ پرو (X ۵۵ PRO) در تمامی مراکز شماره و پلاک گذاری راهور کشور + ممنون از پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان استاندارد

وی تاکید کرد: تا زمانی که سازمان ملی استاندارد شرایط را برای شماره گذاری خودرو ایکس ۵۵پرو متناسب با الگو‌های استاندارد و ایمنی نبیند، پلیس راهور از ارائه پلاک به آن معذور است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بر اساس قانون تمامی پلاک گذاری خودرو‌ها بر مبنای تایید سازمان ملی استاندارد است و خارج از این چهارچوب هیچ شماره گذاری انجام نخواهد شد.

سازمان ملی استاندارد ایران هفته گذشته اعلام کرد که به علت وجود نقص فنی در برخی از خودرو‌های مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود.

بر اساس اعلام این سازمان، دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات این سازمان در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد «برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود».

طی هفته‌های اخیر تصاویری از شکسته شدن اکسل (محور متصل کننده چرخ) خودروی ام‌وی‌ام X ۵۵ پرو و واژگونی آن در حال تردد، منتشر شد که نگرانی‌هایی را به دنبال داشت.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت1403، کدخبر: 1237624، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین