پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
رئیس سازمان امور عشایر ایران، بر بروزرسانی آمار جمعیت جامعه عشایری کشور تاکید کرد و گفت: این امر انجام برنامه‌ریزی دقیق‌تر و ارائه خدمات بهتر به عشایر را در پی خواهد داشت.

شعارسال: رئیس سازمان امور عشایر ایران، بر بروزرسانی آمار جمعیت جامعه عشایری کشور تاکید کرد و گفت: این امر انجام برنامه‌ریزی دقیق‌تر و ارائه خدمات بهتر به عشایر را در پی خواهد داشت.

شایان نادری در نخستین گردهمایی مدیران ستادی و استانی امور عشایر کشور در سال ۱۴۰۳، با تاکید بر بروزرسانی و شفاف‌سازی آمار جمعیت جامعه عشایری کشور، اظهار داشت: شفاف شدن آمار منجر به درک بهتر وضعیت واقعی زندگی جامعه عشایری و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و ارائه خدمات بهتر به عشایر واقعی می‌شود.

تاکیدات بر ضرورت بروزرسانی آمار عشایر کشور با رویکرد بهبود در برنامه ریزی و خدمات رسانی موثر

وی افزود: باید به عشایر واقعی خدمات بدهیم و کسی که از جامعه عشایری نیست نباید از خدماتی که حق عشایر واقعی است برخوردار شود.

نادری با اشاره به اهمیت انجام پروژه‌های مطالعاتی در حوزه عشایر، گفت: خروجی پروژه‌های مطالعاتی در حوزه عشایر باید دقیق و شفاف و با برش استانی باشد و بدانیم یک پروژه مطالعاتی از چه نقطه‌ای آغاز شده و به کجا رسیده‌ایم و لازم است دفتر مطالعات سازمان به صورت منسجم در جهت انجام پژوهش‌های راهبردی گام بردارد.

وی بیان داشت: مدیران باید برای آشنایی با سیاست‌ها، برنامه‌ها و راهبرد‌های سازمان، شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی سازمان را با دقت مطالعه و از سیاست‌های ابلاغی تبعیت و آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند. وی یادآور شد: برای پیشگیری از هرگونه مفسده، باید پروژه‌های عمرانی به صورت قانونی و از طریق سامانه به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگنا، تاریخ انتشار: 9خرداد1403، کدخبر: 85722، agna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین