پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
امام جمعه آبادان با بیان اینکه بازار سیاه بلیط هواپیما و قطار در آبادان تشکیل شده است، خواستار پیگیری این امر و نظارت بر آن از سوی مسوولان امر شد. وی بیان داشت که ، مردم به دلیل وجود فرودگاه و راه آهن در این منطقه خوشحال هستند و باید تمهیدات لازم اتخاذ شود. بلیط فقط با هزینه‌های گزاف وجود دارد و باید وضعیت فعلی باید ساماندهی و نظارت چند برابر شود. حجت‌الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: هر جا کوتاهی شود حتماً عده‌ای سوداگری می‌کنند؛ مردم برای پیگیری رفع بازار سیاه بلیط باید به چه کسی مراجعه کنند؟

شعارسال: حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه آبادان که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رفته رفته به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و لازم است مردم با دقت و آگاهانه رئیس جمهوری را انتخاب کنند که به درد این نظام بخورد.

وی، حضور در کف میدان را از ویژگی‌های رئیس جمهور این نظام عنوان کرد و افزود: فردی انتخاب شود که برای حل مشکلات مردم دوندگی کند، همانند شهید آیت‌الله رئیسی که همه وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

بازار سیاه بلیط هواپیما و قطار در آبادان و نارضایتی شدید شهروندان از زبان حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی

امام جمعه آبادان ادامه داد: فرار از دنیا طلبی، دنیا پرستی و شهرت پرستی از دیگر ویژگی رئیس جمهور آینده است.وی افزود: چیزی که باید برای رئیس جمهور با ارزش باشد، خدمت به خلق و کشور است، رئیس جمهور باید عفو و گذشت انقلابی داشته باشد، توان حاشیه گریزی و تمرکز بر مأموریت را داشته باشد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به فرارسیدن ماه ذی‌الحجه عنوان کرد: اول این ماه پر خیر سالروز ازدواج امیرالمومنین و صدیقه کبری علیهم السلام است که در تقویم به روز ازدواج معروف است.

وی ادامه: در جامعه ما جوانانی هستند که قدرت تشکیل خانواده را ندارند و به لحاظ شغل، مسکن و جهیزیه با مشکل مواجه هستند و توان تهیه آن را ندارند. مسؤولان امر و نخبگان تأثیرگذار در رابطه با مسائل فرهنگی ازدواج باید برای این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار اصلاح مسیر میدان ثامن به سوی ابوشانک شد و افزود: این مسیر قربانی‌های زیادی گرفته و لازم است متولیان امر به آن توجه کنند و این مسیر خطرناک اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بازار سیاه بلیط هواپیما و قطار تشکیل شده است، گفت: اکنون تابستان فصل مسافرت است، ولی بلیط قطار کمیاب شده و فقط با قیمت گزاف وجود دارد. امام جمعه آبادان توضیح داد: مردم به دلیل وجود فرودگاه و راه آهن در این منطقه خوشحال هستند و باید تمهیدات لازم اتخاذ شود. بلیط فقط با هزینه‌های گزاف وجود دارد و باید وضعیت فعلی باید ساماندهی و نظارت چند برابر شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: هر جا کوتاهی شود حتماً عده‌ای سوداگری می‌کنند؛ مردم برای پیگیری رفع بازار سیاه بلیط باید به چه کسی مراجعه کنند؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: 18خرداد1403، کدخبر: 6129413، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین