پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد پرونده ویلموتس افشاگری تازه‌ای انجام داده است. این افشاگری هرچند مبهم بوده، اما به نظر می‌رسد که اتهاماتی را متوجه سلطانی فر می‌کند.. همان وزیری که ما سابقا درباره شایعات مبل فروشی از شنیده هایمان گفته بودیم و کسی توجه نکرده بود. محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در گفت و گویی پیرامون پرونده ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد. دادکان در این رابطه گفت: آقای تاج به دفتر من آمد. آقای شجاعی برهان هم حضور داشت و سه نفری بودیم. کاغذی را به من نشان داد از طرف آقای وزیر ورزش در دولت آقای روحانی؛ که زیرش راجع به آقای ویلموتس نوشته بود جهت بررسی و اقدام. آقای تاج به من گفت آقای دادکان من می‌توانستم اقدام نکنم؟ گفتم بله. وزیر اصلا نمی‌تواند بنویسد برای شما جهت بررسی و اقدام. کسی که باید اقدام کند، شمایی به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال. زمان من هم می‌نوشتند جهت بررسی، اظهارنظر. اقدام در کار نباید باشد. خوردند و بردند و فساد را کردند و دزدی‌ها را هم کردند، ولی چه کسی می‌خواهد رسیدگی کند؟ هیچ کسی. چرا؟ بالادستی‌های شان هم با خود این‌ها هستند. آن شش میلیون یورویی که دادیم به آقای ویلموتس، پول چه کسی را دادیم برای دو ماه، سه ماه؟ چه کسی رسیدگی کرد؟ همه مطبوعات هم دیدند.

شعارسال: محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در گفت و گویی پیرامون پرونده ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد.

دادکان در این رابطه گفت: آقای تاج به دفتر من آمد. این گفتگو‌ها را که دیگر نمی‌شود پنهان کرد. آقای شجاعی برهان هم حضور داشت و سه نفری بودیم. کاغذی را به من نشان داد از طرف آقای وزیر ورزش، سازمان تربیت بدنی در دولت آقای روحانی؛ که زیرش راجع به آقای ویلموتس نوشته بود جهت بررسی و اقدام. آقای تاج همه جا بررسی‌اش را می‌گوید. آقای تاج به من گفت آقای دادکان من می‌توانستم اقدام نکنم؟ گفتم بله. وزیر اصلا نمی‌تواند بنویسد برای شما جهت بررسی و اقدام. کسی که باید اقدام کند، شمایی به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال. زمان من هم می‌نوشتند جهت بررسی، اظهارنظر. اقدام در کار نباید باشد. شما آوردی، حالا هم برو و جوابگو باش. ایشان این برگه را به من نشان داد و آن‌جا به من اخلاقا قول داد که بعد از انتخاب‌شدنش در فدراسیون فوتبال، این مساله را بگوید. ولی امروز متاسفم که بگویم این همه زمان گذشت، شاهد هم داشتیم و ایشان نگفت.

در پرونده ویلموتس خوردند و بردند و فساد کردند + آیا دادکان به فساد توسط سلطانی فر اشاره می کند؟

بله، در این قضیه خوردند و بردند. مگر کسی خرج من را تا امروز داده که بگویم نه؟ یک کسی اگر آمده و یک ریال به من و خانواده‌ام داده، بیاید من الان در مقابلش هزار تومان می‌دهم. خوردند و بردند و فساد را کردند و دزدی‌ها را هم کردند، ولی چه کسی می‌خواهد رسیدگی کند؟ هیچ کسی. چرا؟ بالادستی‌هایشان هم با خود این‌ها هستند. آن شش میلیون یورویی که دادیم به آقای ویلموتس، پول چه کسی را دادیم برای دو ماه، سه ماه؟ چه کسی رسیدگی کرد؟ همه مطبوعات هم دیدند. وقتی من می‌گویم همه، بالای ۹۰ درصد. آن چند درصد از من دلگیر نشوند. چرا کسی پیگیری نمی‌کند که بگوید آقا این پول چه شد؟ بردند و خوردند، هم خودشان و هم بچه‌هایشان. ویلموتس شش میلیون دلار می‌ارزید؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از اعتماد، تاریخ انتشار:16خرداد1403، کدخبر:662478، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین