پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۳۹۵۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
درست یا غلط ، افکار عمومی شائبه شدید حمایت پور ابراهیمی از رضا کهنوجی (برادر خانمش) را به دوش می کشد. برخی از رسانه ها خبر از فشار‌های آقای نماینده، برای ورود برادر همسر خود به هیأت مدیره جهاد نصر داده بود، که موسسه جهاد نصر با ارسال جوابیه‌ای خبر را تکذیب و گزارش را خلاف واقع خواند. در این بین ادعا می شود که مدیرعامل شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار با ارسال اظهارنامه حقوقی و تهدید به شکایت به‌عنوان یکی از سهامدار جهاد نصر کرمان مدیر عامل جهاد نصر کرمان را مجبور به ثبت عضویت رضا کهنوجی در هیأت مدیره نمود.تاکنون پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مقابل حواشی کهنوجی برادر همسر خود سکوت کرده است و روشن نیست که انتصاب کهنوجی در پست‌های مختلف مورد حمایت وی می باشد یا خیر؟

شعار سال: سایت تابناک در ۲۱ مرداد خبر از فشار‌های آقای نماینده، برای ورود برادر همسر خود به هیأت مدیره جهاد نصر داده بود، که موسسه جهاد نصر با ارسال جوابیه‌ای خبر را تکذیب و گزارش را خلاف واقع خواند و دخالت، اعمال نفوذ آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس را کلاً رد کرد و اما امروز آنچه شنیده می‌شود از محافل و مجالس خبر می‌رسد که علیرغم مخالفت شدید مدیران شرکت جهاد نصر کرمان با این انتصاب ، ادعا می شود که مدیرعامل شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار با ارسال اظهارنامه حقوقی و تهدید به شکایت به‌عنوان یکی از سهامدار جهاد نصر کرمان مدیر عامل جهاد نصر کرمان را مجبور به ثبت عضویت رضا کهنوجی در هیأت مدیره نمود؟!( شعار سال: حتی اگر چنین اظهارنامه ای ارسال شده باشد، این موضوع نیازمند راست آزمایی بوده و صرفا نمی توان بر اساس اظهار نظر یا گمانه، درخصوص فرآیندها و انتصابات صحبت نمود).

ادعای فشار بر جهاد نصر کرمان برای ورود رضا کهنوجی به هیات مدیره

گفتنی است، که اخیراً سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مس به‌دلیل برخی تخلفات شرکت‌های زیر مجموعه در دوران کهنوجی (شعار سال: این مورد هم ادعا می شود) به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس احضار شده است. طبق شنیده‌ها چندی پیش کهنوجی درخواست برگشت به کار را در شرکت مس نیز ارائه نموده است.

تاکنون پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مقابل حواشی کهنوجی برادر همسر خود سکوت کرده است و روشن نیست که انتصاب کهنوجی در پست‌های مختلف مورد حمایت وی می باشد یا خیر؟!. از آنجایی که جهاد نصر کرمان (پیمانکار) یک قرارداد ۲ هزار میلیارد تومانی در طول سال دارد با گهرزمین (کارفرما) و چندی پیش شاهد حمایت تمام قد «پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس» برای ماندن پوریانی به عنوان مدیر عامل گهرزمین بودیم امروز هم جهاد نصر کرمان را همه به‌عنوان بزرگترین پیمانکار گهرزمین می‌شناسند سؤالی که جواب آن در ابهام باقی می‌ماند این است که چه ارتباطی بین آقایان کهنوجی و پوریانی می‌تواند برقرار باشد یا می شود؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیصّ برگرفته از اشکان نیوز. منتشره در 28 شهریور 1399. کد خبر: https://ashkannews.ir.  629 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین