پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
بهروز نعمتی با اشاره به اینکه مردم درمسکن های مهر به دولت اعتماد کردند، گفت: دولت ملزم است قول هایی را که دولت قبلی داده است عمل کند چرا که یک پروژه ای شروع شده و دولت تعهداتی را که داده از قبل عنوان کرده است.

شعار سال:


یکی از اقداماتی که دولت دهم آن را به‌­صورت گسترده در نظر گرفت ایجاد و راه‌­اندازی واحدهای مسکن مهر درنقاط مختلف کشور بود. از زمان شروع برنامه مسکن مهر تاکنون چنین تصور می شد که این برنامه برای خروج از بحران مسکن امیدوارکننده خواهد بود و شاید به همین سبب است که به آسیب­ های اقتصادی و فرهنگی این برنامه گسترده کمتر توجه شده است.

هر چند شاهد اقدامات شایسته ای از سوی دولت یازدهم در راه اندازی و افتتاح مسکن های مهر کشور بوده ایم اما شاهد برخی کمبود های زیرساختی فرهنگی، آموزشی، خدماتی و ورزشی در مسکن های مهر به خصوص شهر جدید پرند که از آن به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران نام برده می شود، هستیم.

از این رو در حاشیه نشست خبری دکتر لاریجانی که ۱۶ آذرماه در بهارستان برگزار شد در گفتگو با «بهروز نعمتی» سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به بررسی این موضوع پرداخته ایم:

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر پروژه ای است که از زمان دولت دهم شروع شده و کاستی های جدی داشته است، گفت: این پروژه که به طور جدی از سوی دولت آقای احمدی نژاد پیگیری شد اما باید گفت که زیر ساخت ها فراهم نبود و مکان یابی برخی پروژه ها مناسب انجام نگرفت.

نعمتی با اشاره به اینکه با این وجود مردم به دولت اعتماد کردند و در مسکن های مهر ساکن شده اند، افزود: دولت ها شاید عوض شوند اما برخی از وظایفشان مشخص است و اهداف و قول ها باید آنجام شود مخصوصا مسکن مهری مانند پرند که از ان به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران نام برده می شود.

عضو ناظر هیئت رئیسه مجلس دهم، تصریح کرد: دولت ملزم است قول هایی را که دولت قبلی داده است عمل کند چرا که یک پروژه ای شروع شده و دولت تعهداتی داده و این الزام آور است و دولت باید ادامه آنرا بدهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد:  دولت ممکن است عوض شود ولی اهدافی که از سوی مجلس و دولت تصویب شده و قولی که دادند باید عمل شود. هر چند تلاش هایی صورت گرفته است ولی انتظار و توقع ازآقای اخوندی وزیر راه که خودشان کارشناس مسکن است بیشتر احساس می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، تاکید کرد: از آنجایی که مردم با اعتماد بر دولت در مسکن های مهر ساکن شدند مناسب است تا دولت تعهدات وزارت مسکن مهر پرند را محقق سازد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پرند پرس، تاریخ انتشار ۱۶ آذر ۱۳۹۵، کد مطلب: 5897 : www.parandpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین