پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

آیا تا کنون پایتان به سفارت هند رسیده یا خیر اینجانب چهارشنبه امروز مراجعه نمودم به سفارت هندوستان در خیابان مطهری خیابان میر عماد جهت اخذ ویزا توریستی علت این مسافرت هم دیدار با فرزندم که متاسفانه به علت بعضی مشکلات باید در ان کشور تحصیل نماید.

خلاصه به محض ورود چشمم به اطلاعیه افتاد که باید برای اخذ ویزای یک ماهه توریستی باید به خیابان سهروردی اندیشه چهار مراجعه کنم از سفارت امدم بیرون اقایی محترمی را دیدم که مساقر کش بود به اوگفتم من میخواهم به ادرس یاد شده بروم نگاهی کرد ادم با وجدانی بود گفت بیهوده وقت خود را تلف میکنی کار شما با دلالان همین منطقه رفع میگردد.

گفتم مگر میشود سفارت کاری را به عهده شرکت ویا شخصی گذاشته باشد واز انجام ان کار سر باز زنند با این حال مراجعه کردم به محض ورود به شرکت فوق بهانه هایی از قبیل انلاین نیستیم فرم نداریم سیستم خراب است واز این قبیل مرا جعه کننده دیگری هم انجا بود با زبان اشاره به من گفت از اینجا برو که مشکل شما حل نخواهد شد.

درخواست نمودم که با رییس شرکت صحبت کنم پس از انتظار چند دقیقای خانمی امدند وحرفشان همین بود من اصرار نمودم یا مشکل من را حل کنید یا نامه بدهید تا برگردم سفارت از این کار هم سر باز زدند ودلم سوخت به حال روز خودم وفرزندان ایران که باید در کشور هند مشغول تحصیلند مشکل خودشان را نتوانستند حل کنند و با حراستشان تماس گرفتند تا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند پلیس ۱۱۰ امد موضوع را گفتم.

مثل اینکه پلیس این شرکت را میشناخت وبه رییس شرکت گفت ما چقدر باید به اینجا بیاییم خوب اگه نمیتونی مشکل را حل کنی اعلام کن وخلاصه اینجانب مراجعه به دلال نمودم به جای ۴۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰۰ تومان دادم ومشکل حل گردیدحال بغض گلویم را گرفته ایا این همان هندی هایی هستند که ته مانده غذای ایرانی ها را میخوردند ایا اینها همانهایی هستند که در منزل ایرانی های نوکری میکردند و هزار حرف و حدیث دیگر آیا مسئولین کشورمان میدانند چه اهانت ها به فرزندانمان و ایرانی ها میگردد و یا اهانت های عربها را اطلاع یافته اند والان به مقاله امروزتان که تیترش علایم روز قیامت بود به همه دوستانم توصیه کردم و چه مقاله بر حقی بود و امروز جمله هایم از فرط ناراحتی مرتب نمیگردند امیدوارم من را ببخشید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت الف ، تاریخ انتشار 21 بهمن 1394، کد مطلب: 177908 : www. alef.ir

خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین