پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
بخشدار بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس تامین آب شرب و گازرسانی را مهمترین مطالبه مردم محروم این بخش اعلام کرد و گفت: بسیاری از روستاهای بخش داشلی برون با کمبود آب شرب مواجه اند به گونه ای که به 17 روستای آن با تانکر آبرسانی می شود.
شعار سال: عبدالحمید سالمی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات روستای دوزاولوم این بخش با حضور فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان، افزود: از مجموع روستاهای این بخش نیز فقط دو روستا و شهر اینچه برون از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه این بخش 3800 کیلومتر مربع وسعت و 145 کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان دارد، گفت: بخش داشلی برون دارای 30 روستا و یک نقطه شهری است که درمجموع افزون بر 25 هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهر اینچه برون نیز دراین نشست با قدردانی از حضور فرماندار و مسئولان گنبدکاووس در روستای دوزاولوم گفت: خدمت به مردم همواره در آموزه های دینی مورد تاکید است.

آخوند مدد هوشمند با قدردانی از خدمات نظام و دولت برای رفع محرومیت های این بخش مرزی افزود: درسایه این خدمات، وحدت، انسجام و اخوت و برادری بین مردم بیشتر شده است.

در این نشست که در مدرسه علمیه رحمانیه روستای دوزالوم بخش مرزی داشلی برون برگزار شد، مدیران اجرایی حاضر در آن، به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط اهالی این روستا پاسخ دادند.

روستای دوزالوم که در فاصله حدود 50 کیلومتری مرکز شهرستان واقع است و دارای چهار محله یا روستای جانبی به نام های دوزالوم شمالی، دوزالوم جنوبی، الیاس حاجی و ازبک آباد با 2245 نفر جمعیت است.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369506، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین