پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
نماینده مردم جیرفت عنبرآباد گفت:با توجه به نیاز منطقه ومردم اداره ثبت اسناد عنبرآباد با پیگریهای به عمل آمده تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.

شعار سال: یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز پنجم تیرماه درجلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت:از همه کسانی که در انتخابات نقش افرینی کردند اعضای هیئت اجرایی،شورای نگهبان،اداره اطلاعات،ناحیه مقاومت سپاه تقدیر وهمه تقدیر تشکر می کنم.


وی افزود:از نماینده سابق جناب که در طول 4سال تلاش هایی داشته اند وقبلا هم از زحمات این بزرگوار تشکر کرده ام.


وی بیان کرد:من درجاهای دیگر گفتم وتکرار می کنم سیاسی بودن یک اصل است وسیاسی کاری کردن چیزی دیگر است ما یکی از آسیب هایی که شهرمان خوردهمیشه در فضای انتخابات خودمان را تلقی کردیم انتخابات تمام شد وکمالی پور چهار سال نماینده است


کمالی پور بیان داشت:امروز من نماینده مردم هستم چه آنهایی به من را یدادند وچه آنهایی به من رای ندادند من در مقابل خداوند باید پاسخگو باشم من برای همه مردم ورفع گرفتاری آنها تلاش می کنم.


وی خاطرنشان کرد:اگر دلمان برای شهر وتوسعه شهرمان میسوزد بهتر است که عینک مان را جور دیگری بگذاریم وبهتر ببینیم ،همه ما مامور به یک تکلیف هستیم واز این فرصت ها خوب استفاده کنید ما باید تمام توان خود را صرف به خدمت بکنیم.


نماینده مردم اظهار داشت:بنده عهدی با مردم دارم که تمام وجود اعتبار وآبرو را صرف مردم کنم واز تمام ظرفیت ها استفاده کنم.


وی افزود:ما آماده هستیم اگر یک روز فرصت داشته باشم آن را صرف جیرفت عنبرآباد می کنم وقتی نماینده شما همه وجود خود ش را گذاشته شما هم کم لطفی نکنید.


وی گفت:در معیارهای سیاسی اخلاق خود را سرلوحه کار خود قراربدهید ،انتخابات را توسط هم دیگربه سریکدیگر نزنید هم دیگر را تحمل کنیم به پای هم صبر واز ظرفیت های هم استفاده کنید ودر مقابل هم دشمنی نکنید.

وی افزود:طبق نشستی که با مسئولین قضایی وثبت اسناد داشتیم وبسیاری اززمین های مردم مشکل اسنادی دارد که در همین راستا داره ثبت اسناد عنبرآباد تا یک ماه آینده راه اندازی میشود.

وی گفت: تا سال 96شهرستان های جیرفت وعنبرآباد به پیگری های انجام شده گاز رسانی خواهد شد تا مردم این مناطق از نعمت گاز بهرمند شوند.

وی گفت:توقعی که از شما دارم اتحاد وحدت همدلی است کاری کنید که 4سال بعد کسی به خودش اجازه ندهد بحث قومیت گرایی را مطرح نمایند.
وی افزود:اختلافات در حوزه جنوب کرمان بزرگترین مشکلاتی بوده که تا به کنون داشتیم باید در سایه وحدت همدلی برادری برای پیشرفت منطقه گام برداریم.

کمالی پور در ادامه گفت:مشکل آب آشامیدنی 70روستای شهرستان عنبرآباد در اولویت کاری قرار دارد وباید تلاش شود تا در بودجه امسال با همکاری استان مشکل آب آشامیدنی این روستاها برطرف گردد.

وی افزود:وضعیت ورودی شهر عنبرآباد وضعیت مناسبی نیست باید این وضعیت هرچه سریعتر ساماندهی شود.
کمالی پور خاطرنشان کردئ:تا کنون حدود 80درصد با مسئولان کشوری دیدار داشته ام واز همه مسئولان قول مساعد گرفتم تا از نزدیک در منطقه حضور پیدا کنند ومشکلات را بررسی نمایند.

وی بیان داشت:باید مدیران کل جنوب استان به عنوان مهمان در جلسات شورای اداری شهرستان های جیرفت وعنبرآباد شرکت نمایند تا به خوبی از مشکلات منطقه باخبر شوند.

وی خاطرنشان کرد:عشایر مظلوم ترین مردم هستند باید در بحث راه های روستایی وضعیت آن ها ساماندهی شود وهمچنین کشاورزی عشایر را پیشرفته کنیم.


70روستای عنبرآباد آب آشامیدنی ندارد

در ادامه محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت:در شهرستان عنبرآباد 38تفاهم نامه در ستاد توسعه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 388میلیارد تومان انعقاد شده است که تاکنون 113میلیارد تومان آن اجرایی شده است.

وی بیان داشت:در بخش دولتی 102طرح در تمام بخش ها اجرایی شده است که با اعتباری بالغ بر 250میلیارد ریال این طرح ها اجرا ویا در حال اجرا میباشد.

حجتی پور افزود:مشکل اصلی ما در شهرستان عنبرآباد این است که 70روستا عنبرآباد آب آشامیدنی ندارد وبعضی از این روستاها از طریق تانکر آبرسانی سیار می شوند که باید برای برطرف کردن مشکل آب این روستاها اقدام جدی صورت گیرد.

نعمت الله حسین زاده شهردار عنبرآباد در این جلسه اظهار داشت:در بحث قیریارانه ای که مجلس مصوب کرده است که به شهرستان های زیر 20هزار نفر تعلق بگیرد تا کنون هیچ گونه قیری به شهرداری عنبرآباد نداده اند.

یادآور می شود، نماینده مردم در مجلس و فرماندار عنبرآباد به اتفاق جمعی ازمدیران از پروژه های احداث بیمارستان،مجتمع خدماتی رفاهی آسایش گستر ومحزن 5 هزار متر مکعبی عنبرآباد بازدید بعمل آوردند.





با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هلیل، تاریخ 5 تیر 95 ، کد مطلب: 13251: www.halil.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین