پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کارشناس هندبال ایران گفت: مهدوی در جلسات خصوصی عنوان می‌کرد که اولین هدفش در فدراسیون هندبال این است که ام‌الفساد را از هندبال ایران بیرون خواهد کرد.

شعار سال: هادی خلیلی درباره وضعیت فعلی هندبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر در هندبال ایران هیچ پیشرفتی نمی‌بینیم و مهمترین دلیل این مسئله عدم مدیریت صحیح در فدراسیون هندبال بوده است.

وی افزود: مهدوی با شعار همدلی ریاست فدراسیون هندبال را بر عهده گرفت. اما از آن زمان تاکنون نه تنها شاهد همدلی نبوده‌ایم بلکه یک از هم‌گسیختگی بزرگ میان اهالی هندبال به وجود آمده است. ضمن اینکه مهدوی با الفاظ پوپولیستی‌اش باعث عقبگرد هندبال ایران در همه حوزه‌ها اعم از مربیان، داوران و بانوان شده است و در این مدت شاهد عدم استفاده بهینه از منابع انسانی بوده‌ایم.

کارشناس هندبال ایران با اشاره به اینکه فدراسیون هندبال به هیئت هندبال استان اصفهان تبدیل شده است تصریح کرد: ما افراد تحصیلکرده بسیاری را در هندبال ایران داریم که هیچ توجهی به آنها نمی‌شود . در حال حاضر رئیس کمیته داوران هنوز داوری می‌کند و خیلی از روسای کمیته‌ها حضور فیزیکی در فدراسیون ندارند.

خلیلی درباره نایب‌رئیس بین الملل فدراسیون هندبال که ریاست کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا را هم بر عهده دارد گفت: مهدوی در جلسات خصوصی عنوان می‌کرد که اولین هدفش در فدراسیون هندبال این است که ام‌الفساد را از هندبال ایران بیرون خواهد کرد. اما هیچ اتفاقی رخ نداد. توکلی 12 سال است که ریاست کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا را بر عهده دارد، اما نه تنها اتفاق مثبتی برای داوران کشورمان رخ نداده که باعث شده در داوری هندبال ایران نوعی انحصارطلبی به وجود بیاید.

وی ادامه داد: این روزها در هندبال ایران بازیکن‌سالاری وجود دارد، اما سوال اینجاست که چرا در گذشته چنین معضلی وجود نداشت، آن هم در شرایطی که در دروه‌های قبل بازیکنان بسیار بزرگتری در هندبال ایران حضور داشتند.

کارشناس هندبال ایران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما برای هندبال کشورمان برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نداشته باشیم وضعیت به همین منوال خواهد بود و ناکامی‌هایی که در تمام رده‌های سنی شاهد آن بودیم ادامه خواهد داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ 10 مرداد 95 ، کد مطلب: 203734: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین