پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
فرماندار راور گفت: پیرو مکاتبات انجام شده و مذاکره حضوری با وزیر نیرو مقرر شد، مبلغ 250 میلیارد ریال برای تعویض لوله‌های فرسوده آب شرب و ساخت تصفیه‌خانه شهر راور در نظر گرفته شود.

شعار سال: محمدرضا شریفی در راور با اشاره به وضعیت نابسامان لوله‌کشی‌های آب اظهار داشت: در حال حاضر لوله‌کشی آب شهرستان راور دچار فرسودگی شده و اختلالاتی را در شبکه آب این شهرستان به وجود آورده است.

این مسئول تصریح کرد: لوله‌کشی آب این شهرستان با وضع موجود پاسخگوی حجم نیاز آب نیست و در برخی مناطق راور با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

فرماندار راور عنوان کرد: لوله‌های فرسوده آب شرب علاوه بر اختلال در آبرسانی موجب افزایش پرت آب نیز شده و سرمایه ملی را قبل از آن که به دست مصرف کننده برسد به هدر می‌دهد.

وی با اشاره به سفر امروز وزیر نیرو به شهرستان راور و بازدید از سد قدرونی ابراز داشت: پیرو مکاتبات انجام شده و مذاکره حضوری با وزیر نیرو مقرر شد، مبلغ 250 میلیارد ریال برای تعویض لوله‌های فرسوده آب شرب و ساخت تصفیه‌خانه شهر راور در نظر گرفته شود تا کمترین هدر رفت آب را داشته باشیم.

شریفی خاطر نشان کرد: آب شرب راور در حال حاضر شور و با سختی بالا است و یکی از اهداف احداث سد قدرونی نیز تامین آب شرب دراز مدت شهرستان راور است، لذا با قول مساعد وزیر نیرو ساخت تصفیه‌خانه این شهر بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: مسئولان توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند تا هر چه سریع‌تر مردم راور از مشکل آب شرب رهایی یابند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 15 اسفند 1392، کد مطلب:۱۳۹۲۱۲۱۵۰۰۰۸۶۱ : www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین