پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور نکته مهم رزمایش بزرگ امام علی(ع) را استفاده یکپارچه و تلفیق سیستم‌های اطلاعاتی و مدرن سپاه برای کنترل اطلاعات در مناطق عملیاتی مختلف دانست و گفت: مرحله اصلی رزمایش امام علی‌(ع) در منطقه عمومی قصرشیرین امروز برگزار می‌شود.
شعارسال: سردار محمد‌نظر عظیمی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ امام علی‌(ع) در منطقه عمومی غرب کشور واقع در استان کرمانشاه، اظهار داشت: رزمایش امام علی(ع) در مرزهای عملیاتی شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و دالاهو شروع و تا فردا نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این رزمایش با حضور یگان‌های قرارگاه عملیاتی نجف اشرف، نیروی زمینی سپاه شامل لشکر 29 حضرت نبی اکرم(ص)، تیپ انصار رسول، تیپ 11 امیرالمومنین(ع) و یگان پشتیبان رزم در حال برگزاری است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور گفت: هدف از اجرای این رزمایش در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری ارتقا توان رزمی نیروها و ایجاد قدرت بازدارندگی در یگان‌های رزم نیروهای مسلح در عرصه‌های موردنظر و ماموریت‌های ابلاغی برای حفظ امنیت کشور است.

*آغاز مرحله اصلی رزمایش امام علی‌(ع) در منطقه عمومی قصرشیرین

وی با اشاره به مرحله اصلی این رزمایش در منطقه عمومی شهرستان قصرشیرین با حضور گسترده یگان‌های نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف اشرف، تصریح کرد: امروز رزمندگان در این مرحله از رزمایش با استفاده از تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها در راستای نبرد با تکفیری‌ها، تروریست‌ها و چریکی‌های ضدانقلاب خود را آماده می‌کنند.

عظیمی با بیان اینکه فرماندهی این عملیات را برعهده سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت:این رزمایش براساس عملیات واقعی در سوریه طرح ریزی شده است.

وی نکته مهم رزمایش بزرگ امام علی(ع) را استفاده یکپارچه و تلفیق سیستم‌های اطلاعاتی و مدرن سپاه برای کنترل اطلاعات در مناطق عملیاتی مختلف دانست و یادآور شد: این سیستم که تلفیقی از مراقبت‌های هوایی، شنودها، مراقبت‌های الکترونیکی، منابع انسانی و سایر عوامل اطلاعاتی است با هم یک شبکه ارتباطی یکپارچه را تشکیل می‌دهند.

عظیمی در تکمیل توضیح این شبکه یکپارچه اطلاعاتی، گفت: این شبکه یکپارچه اطلاعاتی به محورها، پایگاه‌ها و یگان‌های عملیاتی مرتبط است و مشاهدات خود را لحظه به لحظه گزارش می‌دهند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور خاطرنشان کرد: در رزمایش بزرگ امام علی(ع) رزمندگان عملکرد این سیستم عملیاتی به‌موقع را که دارای قدرت واکنش سریع است، در تمرین‌های خود ارزیابی می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کدخبر: ۱۳۹۵۱۱۰۷۰۰۰۱۵۸، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین