پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱
عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: اختلاف مربیان تیم ملی و پرسپولیس نباید رسانه ای می شد و رسانه ها نباید به آن دامن بزنند.
شعار سال: یوناتن بت‌کلیا درخصوص بودجه ورزش کشور در سال آینده گفت: درایت و اقدام سنجیده دولت تدبیر و امید در ارائه به موقع بودجه 96 این فرصت را در اختیار مجلس قرار داد تا در تخصیص بودجه حوزه های مختلف به راحتی عمل کند و ورزش هم از این قاعده مستثنا نیست و ما به دنبال تخصیص بودجه خوبی برای ورزش کشور در سال 96هستیم،البته این بودجه به غیر از بودجه های مصوب در برنامه شش ساله توسعه است.

او در ادمه خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان می تواند با یک برنامه میان مدت تغییرات بسیار خوبی به ویژه در بخش ورزش همگانی و ورزش بانوان ایجاد کند و فراکسیون ورزش آماده همکاری با این وزارتخانه در خصوص این موضوع و البته سایر مسائل مهم ورزش است.

نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال باید به دلیل اظهارنظرهای نادرست از سوی کارلوس کی‌روش با وی برخورد کند، اظهار کرد: عدم بکارگیری بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی اقدامی نادرست و اشتباه است چرا که هم اکنون تیم باشگاهی پرسپولیس نتایج مناسبی در لیگ فوتبال به دست آورده و بازیکنان متعددی در این تیم شایستگی حضور در تیم ملی و ارائه خدمت به مردم هستند..

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه ای کردن اختلاف مربیان تیم ملی و پرسپولیس به هیچ عنوان درست نیست افزود: اختلاف مربیان تیم ملی و پرسپولیس نباید رسانه ای می شد و در ضمن رسانه ها هم نباید به آن دامن بزنند. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال با میانجیگری به اختلافات موجود پایان دهند و زمینه حضور باشکوه ایران در جام جهانی را فراهم کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1395، کد مطلب: 516813، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین