پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
نیروهای کرد علاوه بر پاکسازی فرودگاه راهبردی الطبقه، تعدادی از روستاهای و شهرک های حومه از جمله «ابوعاصی» را از کنترل عناصر تروریستی داعش خارج کرده اند.

شعارسال: آخرین تحولات میدانی از جنوب غرب رقه حاکیست، عملیات نیروهای دموکراتیک کرد و نیروهای ارتش آمریکا برای تصرف شهر الطبقه از محورهای جنوبی و شرقی فرودگاه الطبقه ادامه دارد.

نیروهای دموکراتیک کرد در حال پیشروی به سمت روستاهای «عباد، الصفصافه» هستند. در حال حاضر نیروهای دموکراتیک کرد به حومه غربی شهر الطبقه رسیده اند. درگیری ها در روستای راهبردی «عاید کبیر» به شدت در جریان است.

عملیات نیروهای دموکراتیک کرد با مشارکت نیروهای آمریکایی وارد چهاردهمین روز خود شده است. نیروهای کرد علاوه بر پاکسازی فرودگاه راهبردی الطبقه، تعدادی از روستاهای و شهرک های حومه از جمله «ابوعاصی» را از کنترل عناصر تروریستی داعش خارج کرده اند.

از محور شرقی شهر رقه، نیز خبرها حاکیست، گروه تروریستی داعش برای تامین امنیت بیشتر این شهر حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای کرد در شهر الکرامه انجام داد. درگیری ها در این محور بیش از ۵ ساعت ادامه یافت که در نهایت نیروهای دموکراتیک کرد به دلیل اشراف کامل بر منطقه توانستند این حملات را دفع کنند.

۳۵ تن از عناصر تروریستی داعش در جریان این درگیری ها کشته یا زخمی شدند. شهر الکرامه در ۱۸ کیلومتری شرق شهر رقه، پایتخت خود خوانده گروه تروریستی داعش قرار دارد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 15فروردین1396، کدخبر: 706380: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین