پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان فسا گفت: روش های سنتی تولید محصولات کشاورزی پاسخگوی نیاز کشاورزان نیست و باید در این زمینه چاره اندیشی و دانش کشاورزان نیز به روز شود.

شعارسال: سیده راضیه فنایی در همایش تخصصی نظام نوین کشاورزی که با حضور معاون توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس و مدیران و برنامه ریزان بخش کشاورزی شهرستان های فسا، داراب، جهرم و زرین دشت به میزبانی فسا برگزار شد، افزود: باید تمهیدات لازم برای به روز رسانی دانش کشاورزان ایجاد شود تا به تبع آن محصولات بهره برداران با کیفیت و کمیت بیشتری تولید شود.

وی ادامه داد: انتقال علم به مزرعه نیاز به اعمال مدیریت جدید دانش در حوزه کشاورزی دارد و بهره‌برداران این بخش نقش مهمی در کاربردی کردن دانش جدید کشاورزی و در نهایت خودکفایی در این عرصه ایفا می‌کنند.

فنایی بیان کرد: انتقال دانش فنی به مزرعه و ترویج شیوه‌های نوین تولید، زمینه اشتغال جوانان در بخش کشاورزی را بیش از پیش فراهم می سازد.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2خرداد1396، کدخبر: 82542220: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین