پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
سقف وام پرداختی توسط بانکها 15 میلیون تومان با سود 4 درصد است.

شعار سالمحسن ولیئی با اشاره به اینکه بالغ بر 2100 میلیارد تومان اعتبار وام اشتغال برای کل کشور داریم گفت: برای استان تهران 7 بانک عامل مبلغ 104 میلیارد تومان به عنوان وام اشتغالزایی به درخواست کنندگان پرداخت می کنند.

وی افزود: سقف وام پرداختی توسط بانکها 15 میلیون تومان با سود 4 درصد است.

ولیئی گفت: از این مبلغ 30 میلیارد تومان توسط جهاد کشاورزی و صندوق امداد ولایت برای روستائیان و مناطق کمتر برخوردار استان تهران تا سقف 30 میلیون تومان پرداخت خواهد شد که پیش بینی می شود 2000 شغل ایجاد شود.

وی گفت: وام پرداختی به طرح های زنبورداری، کشاورزی، فرآورده های لبنی، پرورش شتر مرغ، مرغ و ماهیان گرمابی و سردابی در سطح استان تهران پرداخت می شود و برای طرح های فرهنگی مانند صنایع دستی و قالیبافی نیز اعتبار ویژه‌ای دیده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با حضور در برنامه ی روی خط خبر شبکه خبر با بیان اینکه از اواخر تیر تا پایان بهمن ماه روند معرفی متقاضیان به بانکها انجام می‌شود، افزود: توافق اولیه با بانکهای عامل برای پرداخت وام با یک ضامن صورت گرفته است. همچنین بانکها می توانند از حساب یارانه افراد برای ضمانت و وثیقه استفاده کنند.

او افزود: 80 درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد و 20 درصد بقیه در اختیار افراد نیازمند با طرحهای اشتغالزایی روستایی قرار خواهد گرفت.

ولیئی گفت: درخواست کنندگان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و دفاتر جهاد کشاورزی با تکمیل فرم 4 برگی توجیهی وام مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه عمدتا برای طرحهای کشاورزی دوره تنفس یکساله در نظر گرفته می شود، افزود: بازپرداخت وام 5 تا 7 سال با سود 4 درصد است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار 21خرداد 96، کدمطلب:۵۴۳۴۲۱، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
با 15 تومان می خوان چه چیز رو عوض کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین