پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
محمد رحیم رهنما به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی منصوب شد.

شعار سال: در حکم زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی برای سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی آمده است: نظر به تعهد تجربه و شایستگای جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی منصوب می شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند تاریخی و فرهنگی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحبنظران اندیشمندان کارشناسان خبره منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی و ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم آوردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریت است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گام های موثری بردارید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

محمد رحیم رهنما وجه اشتراکاتی با رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز دارد او در سال ۱۳۷۱ در مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس در رشته برنامه ریزی شهری و جغرافیا مشغول تحصیل شد در کنار فعالیتهای آموزشی و تدریس دروس تخصصی مانند مبانی برنامه ریزی شهری ، مدیریت شهری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، و دکتری راهنمای ده ها پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و دکتری را به عهده داشت. آخرین سمت رسمی وی که دارای مرتبه علمی استاد با تخصص برنامه ریزی شهری است، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد بوده است.

پیش از این در بهمن ماه سال ۹۵ رئیس سازمان میراث فرهنگی، احمد دیناری را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی منصوب کرده بود. اما با دخالت استانداری این انتصاب به نتیجه نرسید و در نهایت حسین زارع صفت دوباره به اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی برگشته بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار7 تیر 96، کدمطلب:4016068، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین