پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 6 از افتتاح ایستگاه میرزای شیرازی در بهمن خبر داد و گفت: این ایستگاه در خط 3 واقع شده که در ادامه 2 ایستگاه میدان ولی‌عصر (عج) و شهدای رسانه ادامه مسیر می‌یابد.

شعار سال : محمدباقر اسدی با بیان این خبر گفت: تا ابتدای ماه بهمن ایستگاه میرزای شیرازی در خط 3 به مجموع ایستگاه‌های مترو منطقه 6 اضافه می‌شود که با راه‌اندازی آن تعداد ایستگاه‌های مترو منطقه 6 به 11 ایستگاه افزایش می‌یابد.

به گفته اسدی، تمام تجهیزات این ایستگاه مانند پله‌های برقی و تأسیسات ایمنی و خدماتی مورد نیاز نصب شده است و به زودی در ابتدای بهمن برای استفاده مسافران به‌ویژه مسافران خط 3 مترو بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته معاون حمل‌ونقل ترافیک 6 هم اکنون ایستگاه‌های توحید، چهار راه ولی‌عصر (عج)، میدان ولی‌عصر (عج) فردوسی، انقلاب اسلامی، دروازه دولت در خط 4 مترو و ایستگاه‌های هفت تیر، طالقانی، مصلا، مفتح و شهدای رسانه (جهاد) در منطقه راه‌اندازی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ نشرخبر : 07 دی 1394 کد مطلب : 8686 www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین