پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از استفاده از ظرفیت سمن‌های بوشهر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

شعار سال: سرهنگ سید احمد موسوی ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی با سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: این نشست با هدف توسعه تعامل و بستر سازی و برنامه‌ریزی برای اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های مشترک در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد ظرفیت‌های لازم برای همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد با پلیس، یکی از مهم‌ترین اقدامات ناجا در راستای تحقق پیشگیری اجتماعی، ارتقاء سرمایه اجتماعی و توسعه نظم و امنیت پایدار است.

موسوی گفت: پلیس توسعه تعامل با سازمان‌های مردم نهاد فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و مشارکت جدی‌تر با آنان را در حوزه نظم و امنیت عمومی و مخصوصا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دارد و تلاش دارد بستر و ظرفیت مناسب برای مشارکت این سازمان‌ها در حوزه کاهش آسیب‌ها و مسائل اجتماعی و نیز ارتقاء توانمندی‌های طرفین، فراهم شود.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب برای توسعه و تعمیق ارتباط و تسهیل در اجرای فعالیت‌های مشترک خاطرنشان کرد: در نظر داریم با تأکید بر محوریت تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و آسیب‌های حوزه فضای مجازی کارگروه‌های تخصصی را با عضویت سازمان‌های مردم نهاد، پلیس‌های تخصصی و کارشناسان انتظامی تشکیل دهیم.

این مقام انتظامی هدف از برگزاری این کارگروه‌ها را ارتقای کیفیت طرح‌ها و برنامه‌های مشارکتی و فراهم کردن امکان فراغت بیشتر برای اندیشه و تدبر در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: هر کارگروه شامل رئیس، دبیر، اعضای درون و برون سازمانی است که اعضای برون سازمانی آن از بین سمن‌ها متناسب با زمینه فعالیت آنها انتخاب می‌شوند.

وی گفت: انتظار داریم که در هر کارگروه بتوانیم نسبت به توسعه طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی، اتحادیه‌های صنفی و محلات با هماهنگی، مشارکت و هم افزایی بیشتر اقدامات مفید و موثری را انجام دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 18 مرداد 96 کد مطلب: 4054581:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین