پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با تشکیل 25 کمیته کارشناسی عملیات اجرایی آسیب شناسی حج 96 با هدف اصلاح و رفع برخی نواقص برای حج آینده آغاز شد.

شعار سال: اعلام روز چهارشنبه بعثه مقام معظم رهبری در امور حج، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی، بر لزوم جمع بندی نظرات ، پیشنهادها و گلایه های ارائه شده در خصوص حج 96 تاکید و ابراز امیدواری کرد با کارشناسی دقیق این موارد نسبت به اصلاح آن درحج سال آینده اقدام و نواقص رفع ومشکلات کمتر شود.
سرپرست حجاج ایرانی نکات مطرح شده درخصوص نحوه ارائه خدمات پزشکی و دارویی ، لزوم توجه به کیفیت غذاها و تنوع غذایی ، توجه به بهبود ارائه خدمات درکاروان های مختلف، رفع نواقص در هتل های محل اسکان و چادرهای زائران ایرانی در منا و عرفات و دشواری های فرودگاه های مبدا و مقصد را از جمله نکات مطرح شده درگزارش های دریافتی از زائران ذکر کرد و گفت : مردم در اغلب دیدارها ازتلاش ها و زحمات عوامل اجرایی و خدماتی تقدیرو تشکرکرده اند .
دراین جلسه اعلام شد که برای آسیب شناسی حج امسال بیش از25 کمیته تشکیل شده که در آن کارشناسان بعثه مقام معظم رهبری ، ‌سازمان حج و زیارت و کارگزاران و نیروهای خارج از مجموعه حج و زیارت شرکت دارند.
در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه خواستار ارجاع جمع بندی گزارش های دریافتی متناسب با مسئولیت های هر کمیته شد و تصریح کرد : پس از بررسی دقیق و کارشناسانه ، نتایج برای تصمیم گیری به نشست شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج ارجاع شود.
سرپرست حجاج ایرانی همچنین برلزوم آینده نگری در برنامه ریزی ها و فاصله گرفتن از روش های سنتی تاکید کرد.
دراین جلسه همچنین برخی از امور اجرایی همچون چگونگی تامین محل اسکان زائران ایرانی درحج آینده ، توجه بیشتر به آموزش کارگزاران حج و زائران ، تمهیدات لازم درحوزه تغذیه و بهره گیری از فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف حج بررسی شد و نماینده ولی فقیه لزوم توجه به تغییرات و رویکردهای جدید عربستان در حوزه های مختلف را یادآور شد.
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست گفت: با توجه به نگاه جدیدی که در برخی از حوزه های حج وجود دارد تعدادی ازکمیته ها با هدف تغییردر برنامه های اجرایی تشکیل شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 12 مهر 1396، کد مطلب: : www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین