پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
نائب رئیس فراکسیون شفافیت مجلس از دعوت از دکتر احمد توکلی در مجلس برای بررسی فساد موسسات مالی از جمله موسسه ثامن الحجج خبر داد و گفت: نظرات کارشناسی دکتر توکلی را قبول داریم و از آن استفاده می کنیم.

شعارسال : مصطفی کواکبیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهارات احمد توکلی رئیس دیده بان شفافیت و عدالت درباره تخلفات موسسات غیر مجاز و موسسه ثامن الحجج و ضرورت ساماندهی آنها گفت: ما نظرات کارشناسی آقای دکتر توکلی را قبول داریم و از این نظرات در مجلس استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی قطعا پیگیری خواهیم کرد تا اموال سپرده گذاران موسسات مالی - اعتباری برگشت داده شود

نائب رئیس فراکسیون شفافیت مجلس تاکید کرد: ما با آقای دکتر توکلی جلساتی داریم و در همین زمینه رایزنیهایی هم کردیم.

کواکبیان افزود: با توجه اظهارات اخیر دکتر توکلی، از ایشان دعوت می کنیم تا با حضور در نشست فراکسیون شفافیت نظرات کارشناسی خود را برای وصول سهل تر سپرده گذاران ارائه کند و ما در مجلس هم پیگیر این موضوع خواهیم بود.

احمد توکلی رییس دیده‌بان شفافیت و عدالت روز سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  اکثر دریافت‌کنندگان تسهیلات "ثامن‌الحجج" فرزندان علما، قضات بازنشسته و شخصیت‌ها هستند، از استعفای دسته‌جمعی هیئت رسیدگی به تخلفات ثامن الحجج خبر داد و گفت: برای آخرین بار به دریافت‌کنندگان تسهیلات از موسسه ثامن‌الحجج که اکثرا از فرزندان علما، قضات با سابقه و شخصیت‌های سیاسی هستند هشدار می‌دهیم که اقدامی کنند در غیر این صورت اسامی آنها را منتشر می‌کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه تحلیلی خبری الف ، تاریخ انتشار:9 آذر 1396، کدخبر: 3960909079،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین