پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: فعالیت‌های این مجموعه انقلابی، ارزشمند و قابل تقدیر است.

شعارسال: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: فعالیت‌های این مجموعه انقلابی، ارزشمند و قابل تقدیر است.

محمدرضا موفق اظهار داشت: سپاه در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های بسیار مطلوب و شایسته‌ای را انجام داده است و مجموعه فرهنگی و ورزشی دهکده مقاومت بسیج٬ ظرفیت بسیار خوبی را در اختیار شهروندان بجنوردی قرار داده است.

وی افزود: با جلسه هم‌‌اندیشی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مدیر مجموعه رفاهی لاله و دهکده مقاومت، بر لزوم مشارکت بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع نیازهای شهروندان تاکید شد.در همین راستا از این پس با همکاری مناسب سپاه استان٬ از امکانات فرهنگی و ورزشی این مجموعه بهره‌مند شده و شهروندان بجنوردی می‌توانند از سالن‌های ورزشی دهکده بسیج استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد تاکید کرد: تمرکز فعالیت‌های فرهنگی به ارتقای سطح روحیه شهروندی و تسری این خدمات به حواشی شهر٬ از محورهای همکاری شهرداری بجنورد با سپاه استان است که مورد استقبال این نهاد نیز قرار گرفته است. هم‌اکنون نیز امکان استفاده شهروندان از مجموعه‌های مختلف دهکده مقاومت نظیر پارک و تالار٬ زمین‌های پینت‌بال و فوتبال و سایر امکانات فراهم شده است و این فرصت بسیار خوبی برای شهر بجنورد است.

موفق با اشاره به نگاه مثبت و فرهنگی مسئولان سپاه و دهکده مقاومت بسیج در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه٬ گفت: مدیریت مجموعه رفاهی٬ گردشگری دهکده مقاومت نیز بر تمرکز خدمات مورد نیاز در مجموعه و استفاده عمومی از این فضا٬ تاکید دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های معاونت اجتماعی شهرداری درخدمت توسعه فرهنگی شهر است و آمادگی همکاری با سپاه را در این زمینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهروندی و محلات٬ از این پس با اجرای برخی برنامه‌ها ازجمله برگزاری المپیاد های ورزشی، فعالیت‌های ورزشی و کوهنوردی٬ ازظرفیت دهکده مقاومت بهره خواهیم برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 1609275، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
واقعا اگر سپاه و بسیج در هر استانی در زمینه های فرهنگی هرچه فعال تر باشن من فکر میکنم که اسلام در خانه ها کمتر از دست می رود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین