پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به میزبانی مردم خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و موضوعاتی که در این سفر مطرح شد این استان آمادگی میزبانی اجلاس کشوری نماز را دارد.

شعار سال: محمدرضا صالحی ظهر امروز در نشست مشترک دبیران اقامه نماز و فرماندهان بسیج ادارات خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به این که موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای اولین بار در خراسان شمالی مطرح شداین استان از آمادگی کامل برای برگزاری اجلاس ملی نماز برخوردار است.

وی افزود: برپایی نماز در ادارات باید منطبق با منویات رهبری باشد و بر این اساس برپایی نماز جماعت در اول وقت بهانه‌ای برای تاخیر در انجام کار ارباب رجوع نباشد.

استاندار خراسان شمالی توجه به اقامه با شکوه نماز اول وقت و جماعت را یکی از اصول نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: نماز جماعت در ادارات باید با شکوه و نظم خاصی برگزار شود و هیچ توجیهی در این زمینه و تاخیر در برگزاری نماز جماعت پذیرفتنی نیست.

صالحی با بیان ویژگی‌های نظام اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی در دستگاه های اداری استان گفت: تمام مدیران موظفند علاوه بر انجام فعالیت‌های اداری و اجرایی٬ پیوست فرهنگی و معنوی کارهای خود را بر همان اساس تنظیم و اجرایی کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:1562451، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
ایشالا که برگذار بشه و به بهترین نحو از میهمانان پذیرایی بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین