پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۴۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲.۵هکتار از مساحت هشت هکتاری دهکده مقاومت اراک برای پیست موتورسواری اختصاص یافت و در آینده راه اندازی پیست ماشین سواری نیز در این مکان مدنظر است.

شعارسال: سردار محسن کریمی ، در حاشیه افتتاح بزرگترین پیست موتور کراس کشور در اراک، اظهار داشت: بزرگترین پیست موتور سواری ایران در دهکده مقاومت اراک واقع در کیلومتر پنج جاده اراک-خمین همزمان با برگزاری مسابقه چند جانبه موتورکراس افتتاح شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: این پیست موتورسواری به مساحت ۲۵۰ در ۱۰۰ متر، در فضای ۲.۵ هکتار قابلیت آموزش موتور کراس از مبتدی تا قهرمانی را دارد؛ ضمن اینکه برای برگزاری مسابقات بین المللی، ملی و برگزاری اردوهای تیم ملی یک پیست موتور سواری کاملا استاندارد به شمار می رود.

کریمی خاطرنشان کرد: البته کمبود برخی از زیرساخت‌ ها در حاشیه پیست وجود دارد که به دنبال آماده سازی این زیرساخت ها هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این پیست موتور سواری به همت اداره کل ورزش و جوانان، سپاه استان و هیات موتورسواری با رعایت کامل مسایل ایمنی و استاندارد تاسیس شده، بیان داشت: ورزش موتورسواری، ورزش هیجانی به شمار می‌ رود و جوانان و نوجوانان نسبت این ورزش گرایش بسیار دارند، بنابراین با توجه به اینکه در مرکز استان مکان مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات موتورسوارها وجود نداشت، سپاه استان مرکزی تصمیم گرفت بخشی از دهکده مقاومت اراک که بیش از هشت هکتار فضا دارد را به پیست موتورسواری اختصاص دهد.

وی ادامه داد: این پیست موتورسواری در طول سال در اختیار موتورسواران حرفه ای و غیرحرفه ای قرار دارد که موجب می شود موتورسوارها در فضای کم خطر به تمرین بپردازند و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بخشی از محوطه هم برای حرکات نمایشی که موتورسواران جوان و نوجوان به آن علاقمند هستند آسفالت می شود و می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

کریمی تصریح کرد: در کنار برنامه‌های متنوع و مفرح ورزشی و مسابقات و حرکات نمایشی، رزمندگان و نیروهای مسلح نیز می توانند در این فضا آموزش ببیند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دهکده مقاومت در طول سال در چند زمینه از جمله بخش ورزش، کارهای آموزشی، کارهای فرهنگی، کارهای خدماتی و... فعالیت دارد. این دهکده برای استفاده عموم بوده و به منظور خدمات رسانی بیشتر به مردم در حال توسعه است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6مهر 1397 ، کدخبر:4414882 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
ا.ف75
وجود پیست هاییی مثل متور سواری و ... میتونه از تصادفات حادثه خیز در شهر ها و جاده ها به شدت کم کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
عالیه زمینه ی تفریح و ورزش برای جوان ها ایجاد میشه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین