پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۰۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون آگاهی پیدا کنند. همچنین امکان بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق شماره تماس4743 و انتخاب کلید شماره 3 ، فراهم است.

شعار سال: کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون آگاهی پیدا کنند. همچنین امکان بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق شماره تماس4743 و انتخاب کلید شماره 3 ، فراهم است.

 مرکز آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی این دانشگاه جهت آمادگی داوطلبان، کلاس های آموزشی برگزار می‌کند که متقاضیان در صورت تمایل و نیاز می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی English.iau.ac.ir/ept جهت شرکت در کلاس ها ثبت نام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 2دی 96، کدمطلب:96100200688، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین