پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تحویل ساختمان بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج توسط راه و شهرسازی به عنوان دستگاه مجری، این پروژه تا پایان سال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شعارسال: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تحویل ساختمان بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج توسط راه و شهرسازی به عنوان دستگاه مجری، این پروژه تا پایان سال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غلام‌عباس سبز اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری ساخت بیمارستان بزرگ یاسوج در صورتی این پروژه را تا روزهای آینده تحویل دانشگاه علوم پزشکی دهد این بیمارستان تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی پیگیر خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان بزرگ یاسوج است، عنوان کرد: بیش از 40 میلیارد تومان باید هزینه خرید تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ساخت بیمارستان یاسوج تعهدی ندارد بلکه وزارت راه و شهرسازی باید به عنوان مجری پروژه را تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دهد، افزود: با بهره برداری از این پروژه به طور حتم شاهد کاهش بیش از پیش ارجاع بیماران به سایر استان‌ها از جمله فارس و اصضفهان هستیم.

وی درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم تمامی نقاط استان جزو مهمترین اولویت‌های این دانشگاه و مجموعه معاونت درمان بوده و در این زمینه گام‌های موثری نیز برداشته شده است.

سبز با بیان اینکه بیمارستان 32 تختخوابی باشت نیز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: این پروژه نیز در صورت تحویل به دانشگاه توسط راه و شهرسازی تا پایان سال 96 افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی از دوبرابر شدن تخت‌های بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: هم اکنون 543 تخت‌ بیمارستانی در شهرهای استان وجود دارد که با افتتاح بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، باشت، بی بی حکیمه و نرگسی گچساران این تعداد یک هزار و 86 تخت می‌رسد.

بیمارستان 284 تختخوابی یاسوج در 8 طبقه دارای بخش LDR به تعداد 8 تخت، nicu به تعداد 9 تخت، icu به تعداد 14 تخت، ccu به تعداد 14 تخت، post idu به تعداد 10، post ccu به تعداد 10 تخت، اورژانس به تعداد 21 تخت، نوزادان سالم به تعداد 23 تخت‌، بستری زنان و زیمان به تعداد 40 تخت، کودکان به تعداد 48 تخت، جراحی زنان 48 تخت، جراحی مردان 48 تخت، اتاق عمل به تعداد 8 تخت و سالن آمفی تئاتر احداث می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610673، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین