پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت ناکافی بودن منابع را از چالش‌های جدی بیمه سلامت عنوان کرد و گفت: می‌خواهیم بسته خدمات بیمه سلامت را بازنگری کنیم تا خدمات باکیفیت و تخصصی‌تر به کار گرفته شوند.

شعار سال: اولیایی‌منش در نشست مشترک با وزیر خدمات بهداشتی پاکستان، گفت: در گذشته قبل از ایجاد بیمه سلامت 57 درصد هزینه‌های درمان را مردم می‌دادند به همین دلیل موظف شدیم این هزینه‌ها را به 30 درصد کاهش دهیم همچنین 17 درصد کل جمعیت بیمه نشده بودند و خدمات در اختیار افراد ثروتمند بود.

وی ادامه داد: از طرفی به خاطر تحریم‌ها هزینه‌ بسیاری از خدمات مانند دارو و تجهیزات بالا رفت، پوشش بیمه‌ای ناکافی و دسترسی به خدمات بهداشتی هم پایین بود.

اولیایی‌منش گفت: طی سه سال گذشته سه میلیون دلار به منابع قبلی اضافه شده که 45 درصد آن از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین و 50 درصد نیز از طریق منابع بوده است.

دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: پس از اجرای طرح تحول سلامت هزینه‌های مردم به 40 درصد کاهش یافته و اکنون روی پایداری منابع تمرکز کرده‌ایم تا سیستم پایداری را دنبال کنیم.

وی گفت: ناکافی بودن منابع غیرعلمی بودن، عدم توجه به ملاحظات فرهنگی، اجتماعی و تضاد منابع در بسته سیاست‌های ساختاری و بودجه وجود دارد.

اولیایی‌منش گفت: نبود طرح در خصوص دستورالعمل‌‌های موجود از دیگر چالش‌های بیمه سلامت است و آنچه می‌خواهیم انجام دهیم بازنگری بسته خدمات بر اساس روش‌های ارائه شده توسط صاحبنظران بیمه است تا از این طریق خدمات غیرمؤثر حذف شوند و خدمات باکیفیت و تخصصی جایگزین آن شود در این صورت سیستم پرداخت هم تغییراتی خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر وان، تاریخ انتشار 4 دی 96، کد مطلب: 12629877، www.khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین