پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
فرماندار شهرستان جلفا بر ضرورت رفع موانع و محدودیت های توسعه مناطق روستایی تاکید کرد.

شعار سال: زاهد محمودی در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاهای لیوارجان و سیه سران از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: رسیدگی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از اولویت برنامه های دولت یازدهم است و باید زمینه تحقق این برنامه ها فراهم شود.

وی افزود: در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی، توسعه و آبادانی این مناطق کلید خورده و باید با تامین زیرساخت ها و امکانات مسیر پیشرفت را هموار کرد.

فرماندار جلفا به حمایت های ویژه دولت از روستاییان برای ایجاد تولید، اشتغال و درآمدزایی اشاره و اضافه کرد: دولت یازدهم با اعطای تسهیلات خود اشتغالی کم بهره برای سرمایه گذاری در روستاها، در صدد رفع محرومیت و موانع توسعه روستایی است.

محمودی با اشاره به وضعیت رو به پیشرفت روستاهای این شهرستان گفت: شکوفایی و آبادانی روستاهای شهرستان با تدوین برنامه های لازم با هدف تثبیت جمعیت و درآمدزایی برای روستاییان شتاب بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه محدوده برخی روستاها از جمله روستاهای لیوارجان و سیه سران بر ضرورت تامین زیرساخت ها و امکانات نظیر آب، برق و گاز تاکید کرد.

در این نشست که معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و روسای ادارت گاز، آب و فاضلاب روستایی و توزیع برق شهرستان حضور داشتند تصمیماتی در خصوص تسریع در رفع نواقص و تامین زیرساخت های طرح توسعه روستاهای لیوارجان و سیه سران گرفته شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج ارس جلفا، تاریخ انتشار جمعه 11 بهمن 1394، کد مطلب: 7996: www. mojearasejolfa.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
خدا کنه واقعا برداشته بشه همش وعده میدین خدا کنه ایندفعه راست باشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین