پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از فعالیت پنج مرکز سیار روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: این مراکز باهدف ترویج فرهنگ مطالعه در سطح روستاهای سمنان فعالیت دارند.

شعارسال: مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از فعالیت پنج مرکز سیار روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: این مراکز باهدف ترویج فرهنگ مطالعه در سطح روستاهای سمنان فعالیت دارند.

مهدی جمال صبح شنبه در آئین افتتاح نخستین کتابخانه سیار روستایی میامی با حضور فرماندار این شهرستان، ضمن اشاره به ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در سطح استان، تأکید کرد: در کنار فعالیت پنج مرکز سیار روستایی، کانون پرورش فکری استان سمنان ۱۶ مرکز فرهنگی ثابت، دو کتابخانه سیار پستی و یک کتابخانه سیار شهری را نیز دارا است که در طول سال به کودکان خدمات می‌دهند.

وی افزود: نگاه کانون پرورش فکری به ترویج مطالعه به‌خصوص در بین روستائیان باعث شده تا در سال‌های اخیر شاهد اجرای طرح‌های خوبی در این زمینه باشیم که راه‌اندازی پنج مرکز سیار روستایی یکی از این فعالیت‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بابیان اینکه نخستین کتابخانه سیار روستایی میامی بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شد، تأکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه در کنار ایجاد عدالت دسترسی به کتاب دو هدف اصلی افتتاح این کتابخانه سیار است.

* ۷۵روستای استان سمنان تحت پوشش طرح کتابخوانی

جمال بیان کرد: اگر به کانون پرورش فکری نگاه ویژه‌ای شود، قطعاً تأثیرات فرهنگی بسزایی را می‌تواند در بزرگ‌ترین شهرها تا محروم‌ترین روستاهای استان سمنان برجای بگذارد.

وی افزود: کتابخانه‌های سیار روستایی به‌صورت هفتگی به روستاها مراجعه کرده و کتاب را در میان بچه‌ها می‌برد که این امر در کنار نشاط اجتماعی می‌تواند انگیزه مطالعه را نیز افزایش دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: در هر یک از پایگاه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ۷۰۰ نفر عضو هستند که نشان از استقبال خوب کودکان از این طرح دارد.

جمال افزود: کانون پرورش فکری در استان سمنان، ۷۵ روستا را پوشش می‌دهد که درمجموع ۱۰ هزار نفر عضو را شامل می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 دی 1396، کدخبر: 4186374، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
کار خیلی خوبیه ، از سنین پایین بچه هارو باید با کتاب آشنا کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین