پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
فرماندار بناب گفت: کارهای مربوط به توسعه شهرک صنعتی بناب به اتمام رسیده، تملک زمین آن آغاز شده و از ابتدای سال ۹۵ نسبت به واگذاری زمین برای متقاضیان در این شهرک اقدام می‌شود.

شعار سال: ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان بناب با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستیم و جمهوری اسلامی به یک کشور قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: برای حفظ این دستاورد بزرگ و تداوم عزت و امنیت همچنان باید در دفاع از ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام راحل(ره) تلاش کنیم.

فرماندار بناب با اشاره به محدودیت‌های مختلف در زمینه مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری و محدودیت صادرات قبل از توافقات و مذاکرات درکشور تصریح کرد: با توجه به اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این کشور مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان بوجود آورده بود ولی بعد از فضای ایجاد شده و در پساتحریم فضایی در جامعه ایجاد شده است که دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای از ناحیه هیچ فردی قابل قبول نیست.

فرج‌اللهی با تأکید بر اینکه باید خود را برای فعالیت و تلاش بیشتر در سال جدید آماده کنیم؛ گفت: باید تمام تلاش و همت مسئولان ادارات و سازمان‌ها در سال ۹۵ برای حمایت از سرمایه‌گذار و تولید و نیز توجه جدی به امر اشتغال باشد و باید تلاش کنیم زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر را در منطقه فراهم آوریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب توسعه شهرک صنعتی بناب را یکی از اقدامات و برنامه‌های اساسی دولت برای ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال در منطقه دانست و گفت: کارهای مربوط به توسعه شهرک صنعتی بناب به اتمام رسیده، تملک زمین آن آغاز شده و از ابتدای سال ۹۵ نسبت به واگذاری زمین برای متقاضیان در این شهرک اقدام می‌شود.

به گفته فرج‌الهی، شهرستان بناب همچنان برای ایجاد اشتغال رتبه نخست استان آذربایجان‌شرقی را بعد از تبریز به خود اختصاص داده است و این نشان دهنده وجود ظرفیت بالای اشتغال و تولید در این شهرستان است.

فرماندار بناب تصریح کرد: شتابی که در روند توسعه شهرستان بناب شاهد هستیم رفته رفته خود را یک شهرستان فرا استانی نشان می‌دهد و این روند را در زمینه‌های تولید، صادرات و اشتغال شاهد هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند ثبت اشتغال در شهرستان بناب گفت: سهم شهرستان بناب ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است که تاکنون یک هزار و ۵۷۶ نفر ثبت شده است.

محمود پورلطفعلی سهم شهرستان بناب از محل تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۹۴ را ۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: از این میزان تاکنون ۱۶۶ طرح به ارزش ۷ میلیارد ریال از طریق ادارات و سازمان‌ها به بانک‌های عامل برای اخذ وام معرفی شده‌اند.

وی افزود: در خصوص ثبت در سامانه تا امروز یک هزار و ۷۳۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲۸۷ نفر از آنها به واحدهای بخش خصوصی معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات به متقاضیان از طریق این صندوق گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق این صندوق به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است که ۵ برابر تعهد و ۵ برابر تسهیلات پرداخت شده نسبت به سال قبل است.

زادمحمدی افزود: امروز میزان تسهیلات پرداخت شده از طریق صندوق کارآفرینی بناب با میزان تسهیلات پرداخت شده تبریز برابری می‌کند واین نشان دهنده وجود ظرفیت و شرایط لازم برای دریافت تسهیلات در شهرستان بناب است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بناب نیوز، تاریخ انتشار جمعه 13 بهمن 1394، کد مطلب: -: www. bonabnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واگذاری زمین به متقاضیان خیلی طرخ خوبیه باید هر چه زودتر عملی بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین