پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
آژانس بین‌الملل انرژی اتمی در گزارش سالیانه خود درباره دستاوردها و اقدامات مهم این نهاد در سال 2017، پایبندی ایران را به توافق هسته‌ای در طول سال جاری میلادی تایید کرد.

شعارسال: آژانس بین‌الملل انرژی اتمی در گزارش سالیانه خود درباره دستاوردها و اقدامات مهم سال 2017 پایبندی ایران را به توافق هسته‌ای در طول سال جاری میلادی تایید کرد.

در این گزارش که بر روی وبسایت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفته آمده است که آژانس به بررسی و نظارت بر اجرای تعهدات ایران درباره برجام ادامه داده است و «یوکیا آمانو» در گزارش‌های فصلی خود به هیئت مدیره آژانس، پایبندی ایران به تعهداتش در توافق هسته‌ای را تایید کرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: بازرسان آژانس به بازرسی از تاسیسات ایران ادامه دادند و صدها نمونه محیطی برداشته‌اند و با پشتیبانی فن‌آوری‌های پیشرفته مانند جمع‌آوری اطلاعات و سیستم‌های فرآوری، فعالیت‌هایی انجام داده‌اند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار9دی آبان 96،کدخبر: 3961009101، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین