پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
فرماندار میامی با تأکید بر اینکه طرح‌های گردشگری در میامی اجرایی می‌شود گفت: ظرفیت‌های گردشگری برای ایجاد توسعه پایدار در میامی به‌کارگیری شود.

شعار سال: محمدمهدی کریمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار میامی اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری و اقتصاد برخوردار است و باید نسبت به توسعه و تقویت آن‌ها اقدامی اساسی انجام شود.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری می‌تواند تغییرات مهمی را در حوزه اقتصاد و اشتغال این شهرستان ایجاد کند افزود: تقویت جاذبه‌های گردشگری درون‌شهری میامی در دستور کار شهردار جدید این شهرستان قرار گیرد.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه این شهرستان در مسیر زائران حرم مطهر رضوی قرار دارد بیان کرد: با توسعه بخش گردشگری در میامی می‌توان این منطقه را به‌عنوان مقصد سفر مسافران قرار دهیم و این مهم نیز در حوزه اقتصاد این شهرستان مؤثر است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح‌های گردشگری در این شهرستان خاطرنشان کرد: این مسئله در حوزه ایجاد توسعه پایدار نیز نقش ویژه‌ای دارد و می‌توان از آن در راستای ارتقا سطح اقتصادی مردم نیز اقدام کرد.

کریمی با اشاره به وجود معادن غنی در این منطقه یادآور شد: میامی درواقع یکی از غنی‌ترین منابع معدنی کشور را دارد که بهره‌گیری از این ظرفیت می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

وی با بیان اینکه درگذشته این شهرستان در زمره مناطق محروم استان سمنان قرار داشت اعلام کرد: باوجود ظرفیت‌های مطلوبی که در بخش‌ها مختلف میامی وجود دارد محرومیت در این منطقه برطرف شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه توسعه پایدار در میامی مهم‌ترین رویکردی است که از سوی فرمانداری دنبال می‌شود تصریح کرد: وجود نیروهای جوان و جمعیت جوان در این شهر آینده درخشانی را در میامی رقم می‌زند.

علیرضا سالار شهردار سابق میامی نیز در این مراسم اظهار داشت: بالغ‌بر 2 میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری میامی در بودجه سال 96 تصویب‌شده است و تاکنون اقدامات مؤثری در سطح شهر انجام‌شده است.

وی با اشاره به انجام هشت هزار تن آسفالت در چهار سال اخیر بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی با شهرداری میامی نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف مسئولان شهری ایفا می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:1613903، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
آمریکا میامی داره ماهم داریم ، حالا اینکه کدوم یکیش گردشگر بیشتری جذب میکنه جای خود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین