پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: همه بانک اعم از خصوصی و دولتی در استان موظف به رعایت مصوبه استمهال وام ها در مناطق زلزله زده هستند، زیرا در این راستا هم مصوبه دولت و هم مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی مشخص است.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: همه بانک اعم از خصوصی و دولتی در استان موظف به رعایت مصوبه استمهال وام ها در مناطق زلزله زده هستند، زیرا در این راستا هم مصوبه دولت و هم مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی مشخص است.

رضا رحیمی در جلسه بررسی تسهیلات اعطایی به زلزله زدگان که با حضور مسئولین بانک های استان برگزار شد، افزود: مردم ایران اسلامی اوج علاقه خود را در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده خود در استان کرمانشاه نشان دادند و درس های بزرگی را به جهانیان آموختند.

وی با تاکید بر تسریع در حل مشکلات اعطای تسهیلات بانکی به زلزله زدگان اظهار داشت: نظام و دولت جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را برای کمک به حل مشکلات زلزله زدگان بکار گرفتند و در این راستا دولت، مصوبات اثربخشی را برای اعطای تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض به زلزله زدگان در کوتاهترین زمان ممکن به تصویب رسانید.

وی خاطرنشان ساخت: از مسئولین بانک های استان می خواهیم نهایت اهتمام خود را برای تسریع در اعطای تسهیلات در نظر گرفته شده جهت زلزله زدگان بکار گیرند و تلاش کنند تا این تسهیلات به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به این عزیزان تخصیص پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به تصمیمات دولت برای استمهال وام ها در مناطق زلزله زده گفت: تمامی بانک ها اعم از دولتی و خصوصی مشمول این مصوبه و تصمیم دولت می شوند، لذا هیچ مقاومتی نباید در این خصوص از جانب هیچ بانکی صورت گیرد و اگر از طرف بانکی، همکاری مناسب صورت نگیرد حتماً برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

رحیمی گفت: تمام شهرستانهای زلزله زده و 2 بخش کوزران و ماهیدشت در شهرستان کرمانشاه مشمول استمهال بانکی می شوند و طبق برآورده های صورت گرفته بیش از پنج هزار میلیارد تومان وام در این شهرستان ها مشمول این مصوبه دولتی می گردند، لذا تمامی بانک ها موظف به رعایت آن هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 96101005302، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین