پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: منابع و اعتبارات پژوهشی دستگاه ها باید بگونه ای هزینه شوند که به حل مشکلات مردم و توسعه استان کمک کنند.
شعارسال: رضا رحیمی در نشست کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان اظهار کرد: براساس گزارش های رسمی منتشر شده، ایران اسلامی در زمینه ارایه مقالات علمی در منطقه خاورمیانه رتبه نخست را داراست که جای افتخار بسیار دارد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری توجه به مقوله پژوهش را یک نیاز جدی برای بهبود وضعیت جامعه و توسعه استان دانست و گفت: استان کرمانشاه در حوزه های مختلف اجتماعی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی نیازمند اجرای طرح های پژوهشی مناسب، کاربردی و راهگشا است.

این مدیر ارشد اقتصادی تصریح کرد: منابع و اعتبارات پژوهشی دستگاه ها باید بگونه ای هزینه شود که به حل مشکلات مردم و توسعه استان در حوزه های مختلف کمک کند.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید یک درصد از منابع و اعتبارات هزینه ای خود - غیر از فصول اول و ششم - را صرف طرح های پژوهشی کنند.

رحیمی تصریح کرد: اگر دستگاه ها و ادارات این منابع را در قالب طرح های پژوهشی کاربردی هزینه نکنند این اعتبارات به خزانه عودت داده می شود که چنین موضوعی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: باید دستگاه ها و ادارات دولتی در فرصت باقی مانده هر چه سریعتر طرح های پژوهشی خود را به دبیرخانه ارسال کنند تا پس از تصویب در اوایل سال آتی شاهد اجرایی شدن آن ها باشیم.

وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون بیش از 76 طرح پژوهشی جدید به دبیرخانه کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه رازی ارسال شده که از این تعداد 36 طرح در کمیته تخصصی مربوطه بررسی و نهایی شده و طرح های باقی مانده نیز در نشست هفته آینده نهایی می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 95120805167، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
کار و حرف خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین