پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
استاندار البرز گفت: تلاش می‌شود تا پارک علم و فناوری در این استان توسعه پیدا کرده و به منطقه علم و فناوری تبدیل شود.
شعارسال: سیدحمید طهائی روز شنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز که در پارک چمران کرج، برگزار شد، گفت: هفته پژوهش فرصتی برای تبدیل فکر به عمل است.

وی با اشاره به موفقیت‌های البرز در حوزه دارویی در استان افزود: توسعه پارک‌های علم و فناوری در استان ضروری است، چرا که پژوهشگران برای توسعه امور تحقیقاتی خود نیاز به ناحیه یا منطقه علم و فناوری دارند.

طهائی با اشاره به حمایت از پایان نامه‌ها افزود: اگر محققان نبودند بسیاری از فعالیت‌ها مثمر ثمر نبود و بازدیدکنندگان پرتعداد امسال نشان داد که مردم علاقمند به علم و دانش هستند.

استاندار البرز اظهار کرد: تلاش تلاشگران حوزه علم و دانش به آنجا می رسد که نیازهای جامعه را برطرف و راه رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر می‌کند و از این طریق دستیابی به گمشده‌های بشر آسان‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم نامه‌ها نمونه‌ای از تلاش‌ها دراین زمینه است و به دنبال توسعه پارک علم و فناوری هستیم و با توجه به اینکه حداکثر می‌توانیم دو پارک داشته باشیم، تحقیقات و تلاش‌های بسیاری در این زمینه در دست انجام است.

استاندار البرز با بنای اینکه پژوهش را باید زیربنایی برای تحقق اقتصادمقاومتی دانست،گفت: چهره‌های علمی و ماندگار گنجینه های گرانقدری هستند که ماندگاری دانش آنان را داریم و با باقی ماندن علم آنان جامعه رو به پیشرفت حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: البرز استعدادهای فراوانی دارد که نمونه‌ای از آن درنمایشگاه هفته پژوهش دیده شد، به همت همه علاقمندان و صاحبان ایده، استان به جایگاه درخور و شان مردم آن در کشور می‌رسد.

استاندار البرز ادامه داد: بنا داریم بخشی از اعتبارات پژوهشی توسط دستگاه‌های اجرایی در خدمت پژوهش قرار گیرد، بنابراین در پایان سال درباره هزینه کرد اعتبارات پژوهشی بررسی خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 20 آذر 1395، کدخبر: 436505، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین