پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
علیرغم عدم ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو، اما فهرست خودروهای سواری مجاز برای ورود به کشور در سامانه ثبتارش، به روز شده و اکنون ۵۸ مدل خودرو از بی‌ام‌و تا بورگوارد، مجاز به واردات هستند.

شعارسال: مطابق با وعده محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار بر این بود که سامانه ثبت سفارش واردات خودرو از چهارشنبه هفته گذشته(ششم دیماه) بازگشایی شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و سامانه ثبت سفارش همچنان مسدود است.

علیرغم عدم ابلاغ دستورالعمل اما، سایت ثبتارش، فهرست جدیدی از خودروهای سواری مجاز برای واردات به کشور را به روز کرده است و بر این اساس، زمانی که ثبت سفارش واردات مجاز اعلام شد، متقاضیان می توانند در این رابطه اقدام کرده و از مدل‌های مجاز، ثبت سفارش برای واردات داشته باشند.

در فهرست ۵۸ گانه خودروهای سواری مجاز به واردات، برندهایی همچون کیا، بی‌ام‌و، بورگوارد، رنو، نیسان، تویوتا، سیتروئن، سانگ یانگ، میتسوبیشی و هیوندا به چشم می خورند.

 واردات نخواهند داشت؛ ضمن اینکه سقف ارزش خودروها برای واردات، ۴۰ هزار دلار تعیین شده و واردات برای اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز است. علاوه بر این، سقف تعرفه نیز ۹۵ درصد تعیین شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 دی1396 ، کدخبر: 4186479 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین