پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۲۷۰ تشکل، اتحادیه بخش کشاورزی در استان فعالیت می کنند.

شعارسال: اسمعیل کریم زاده با بیان اینکه آذربایجان غربی با تولید هفت درصد از محصولات کشاورزی کشور یکی از قطب های مهم این بخش به شمار می رود افزود: اعضای تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی استان حدود ۸۰ درصد از کل تولید کنندگان این بخش هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰هزار و ۵۷ نفر در آذربایجان غربی عضو تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی هستند ادامه داد: از ۲۷۰ تشکل بخش کشاورزی استان ۱۴۹ شرکت تعاونی روستایی، ۱۷ اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستانی و یک اتحادیه استانی، ۷۵ اتحادیه و شرکت تعاونی کشاورزی، هفت شرکت تعاونی روستایی زنان، ۲۰ شرکت تعاونی تولید و یک اتحادیه، ۱۷ نظام صنفی در شهرستان های استان و یک دبیرخانه را شامل می شود.

کریم زاده بر نقش سازنده تشکلهای توانمند و فعال در بخش کشاورزی در توسعه کشاورزی پایدار و رونق تولیدات داخلی تاکید کرد اظهارداشت: دستیابی به این اهداف و سیاستهای بخش کشاورزی از جمله تولید با کیفیت، تامین اقلام مورد نیاز مردم بدون مشارکت و همکاری تشکلها امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تشکل های بخش کشاورزی به عنوان حلقه های تکمیل کننده فعالیتها و اهداف ما در سازمان نام برد و اضافه کرد: تقویت حضور تشکل ها و  استفاده از توان و تخصص تشکل‌های مردمی در اجرای سیاستها، برنامه ریزی و تصمیم گیری ها نقش موثری در تحقق اهداف سازمان در پی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: ۱۰ دی 1396 ، کدخبر: 4187241 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین