پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
فرماندار سردشت با اشاره به مرز و وابستگی افراد به درآمدهای مرزی گفت:مرزنشینان صرفاً بر درآمدهای مرزی تکیه نکنند و به دنبال فعالیت های مولد باشند.

شعار سال: نژاد جهانی فرماندار سردشت در جریانبازدید از دوره های آموزشی دهیارانبا اشاره به مرز و وابستگی افراد بهدرآمدهای مرزیگفت: مرز تنها منبع درآمدزایی در این شهرستان نیست و فرصت های دیگری هم برایاشتغالزاییوجود دارد.

مرزنشینان صرفاً بر درآمدهای مرزی تکیه نکنند

وی افزود: وابستگی بیش از اندازه به درآمدهای مرزی فرصت فعالیت در زمینه های دیگر و مهارت آموزی را از افراد سلب می کند و بهتر است مرزنشینان صرفاً بر درآمدهای مرزی تکیه نکنند و دنبالفعالیت های مولدباشند.

جهانی ضمن تقدیر از مجریان برگزاری دوره آموزشی دهیاران از نحوه برگزاری آن و مشارکت بیشتر و بهتر نسبت به دوره های برگزار شده در سنوات گذشته ابراز خرسندی نمود.

وی با تاکید برضرورت و اهمیت آموزشگفت: تدوین و تبیین طرح های جامع و راهبردی برای توسعه روستایی یکی از اهداف شهرستان در راستای توسعه است و تهیه طرح های جامع و گام نهادن در مسیر توسعه مستلزم آموزش و توجیه دهیاران است.

جهانیمهارترا یکی از عوامل توسعه یافتگی خواند و تصریح کرد: برای پیشرفت و ترقی باید رفتارهای فردی را در راستای توسعه یافتگی ساماندهی و مهارت های خود را ارتقا دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:۶۳۸۳۳۹۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین