پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مدیرکل گمرک و ترانزیت منطقه آزاد ماکو گفت: به منظور توسعه تجارت در منطقه آزاد ماکو گمرک و پایانه مرزی پلدشت راه‌اندازی می‌شود.
شعارسال: اکبر نوبخت در ارومیه به آخرین وضعیت پایانه مرزی پلدشت پرداخت و اظهار داشت: اقدامات لازم برای ایجاد پایانه مرزی پلدشت آغاز شده و درصدد هستیم پایانه و گمرک پلدشت را فعال کنیم.

مدیر کل گمرک و ترانزیت منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه راه اندازی گمرک و پایانه مرزی پلدشت یکی از اهداف مهم منطقه آزاد ماکو است گفت: این اقدام سبب می‌شود تا مرزنشینان از تاثیرات مثبت تبادلات و تجارت این مرز بهره‌مند شوند.

وی افزود: راه‌اندازی رویه‌های تجارت اعم از ترانزیت و واردات از اهداف منطقه آزاد ماکو در پایانه و گمرک پلدشت است و امید است تا سال آینده رویه مسافری نیز در این مرز راه‌اندازی شود بدین منظور از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز حمایت می‌شود.

نوبخت به برخی از مشکلات و معضلات منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و گفت: قانون بد بهتر از بی قانونی است ما اکنون دچار تعدد قوانین هستیم به روزسازی قوانین مناطق آزاد از نیازهای مبرم مناطق به شمار می‌رود.

مدیرکل گمرک و ترانزیت منطقه آزاد ماکو خاطرنشان کرد: چرخش قدرت تا چندی پیش در شهرهای پلدشت، ماکو و شوط به گونه‌ای دیگر بود که اکنون تغییر یافته است ولی هنوز این تغییر مورد قبول عده‌ای قرار نگرفته است این موارد باید مورد توجه افراد حکومتی قرار گیرد و به قانون احترام بگذراند چنانچه حاکمیت‌ها به رسمیت شناخته شود به رشد مناطق نیز کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: البته قوانین مناطق آزاد تدوین شده است اما باید مورد بازنگری قرار گیرد و در برنامه ششم قوانینی وضع شود که محدود کننده نباشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 1328015 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
فرانسه 4 تا انقلاب داشت. ما مسلمان ها هم انقلاب مهدی داریم. با محاسبه شما چقدر طول می کشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین